Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

"Χτυπούσα πόρτες με ένα cd στο χέρι για να βρω δουλειά"



  Μπορεί τώρα να είναι δημοφιλής τραγουδιστής με φουσκωμένο κασέ στο παρελθόν ωστόσο, όπως αποκαλύπτει πέρασε δύσκολες στιγμές.

Ο λόγος για τον... 

Γιώργο Γιαννιά ο οποίος όπως εξομολογείται σε συνέντευξή του όταν πρωτοήλθε με τον πατέρα του στην Αθήνα, πεινάσανε: «Ο πατέρας μου ήταν και ο μάνατζέρ μου, χτυπούσαμε πόρτες μαζί με ένα σιντάκι μου στο χέρι για να βρω δουλειά. Παλέψαμε, Πονέσαμε, Πεινάσαμε.. Οι γονείς μου δυσκολεύτηκαν πολύ για να με συντηρούν όταν έμενα στην Αθήνα» λέει ο τραγουδιστής.

Δύσκολα δεν ήταν μόνο τα οικονομικά του αλλά και τα προσωπικά του αφού τον πλήγωναν οι απορρίψεις που έτρωγε από τις γυναίκες: «Μία γυναίκα μπορεί να σε πάει στα ουράνια ή να σε αποτελειώσει. Έχω δει γυναίκα να μπορεί να με κάνει ό, τι θέλει. Άσχετα αν παρίστανα τον σκληρό. Φώναζα για να φοβηθεί ο κλέφτης..».

Τα τελευταία χρόνια βέβαια ο τραγουδιστής έχει βρει την ευτυχία στο πρόσωπο της Ελευθερίας Παντελιδάκη. Αν και είναι 10 ολόκληρα χρόνια ζευγάρι όπως αναφέρει ο τραγουδιστής ακόμα δεν έχουν παντρευτεί ούτε και το έχουν προγραμματίσει : «ο σωστός γάμος για μένα είναι η σωστή σχέση που έχεις με το σύντροφό σου. Ο σεβασμός. Ζούμε ήδη σα παντρεμένοι κι αν είναι να παντρευτούμε θα το μάθετε όλοι» είπε και συνέχισε: «Στην Ελευθερία αγαπάω το πόσο άνετα με κάνει να νιώθω»

Τέλος ο τραγουδιστής παραδέχτηκε πως έχει επισκεφτεί ψυχίατρο στο παρελθόν καθώς κάποια λάθη του τον έφεραν αντιμέτωπο με μια μορφή κατάθλιψης.
Star.gr