Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Αυτός είναι ο Γ.Σούκουρης: Βορειοπειρώτης συγγραφέας ιστορικών βιβλίων

 


    «Aν είχα λεφτά από τη ΝΔ, στη κ. Ξουλίδου θα τα έδινα; Εγώ δεν έχω μία στη τσέπη μου»



     Ο Γιώργος Σούκουρης με μπαράζ τηλεοπτικών του εμφανίσεων αποποιήθηκε τις κατηγορίες υποστηρίζοντας ότι δεν έχει καμία σχέση με τη ΝΔ ότι κανείς δεν του... 

υπέδειξε να πει κάτι εναντίον του Π. Μελά. Επιπλέον, είπε πως ήταν καθαρά προσωπικές του απόψεις και διέψευσε τον εαυτό του λέγοντας πως έκανε λάθος στα σημεία στίξης.

Στην ουσία πρόκειται για ένα Βορειοπειρώτη συγγραφέα ιστορικών βιβλίων.

Παράλληλα ο κ. Σούκουρης ισχυρίζεται ότι είναι ανασφάλιστος «δεν έχω ούτε σύνταξη ούτε ασφάλεια» ενώ είπε ακόμη «αν είχα λεφτά από τη ΝΔ, στη κ. Ξουλίδου θα τα έδινα; Εγώ δεν έχω μία στη τσέπη μου».