Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Η Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε τον «γάμο» με τον Λαφαζάνη - «Θα συμπράξω ως ανεξάρτητη με την Λαϊκή Ενότητα» είπε η πρώην πρόεδρος της Βουλής




Την σύμπραξή της, ως ανεξάρτητη, με την Λαϊκή Ενότητα του Παναγιώτη Λαφαζάνη ανακοίνωσε πριν από μερικά λεπτά η πρώην πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου.

«Θα είμαι παρούσα. Θα είμαι ενεργή όπως δεσμεύτηκα. Θα είμαι στο πλάι εκείνων που για άλλη μια φορά αναλαμβάνουν την ευθύνη να πουν όχι. Θα... 

συμπράξω ως ανεξάρτητη με την Λαϊκή Ενότητα που είναι ένα ανάχωμα στη λαίλαπα που ξέσπασε με την προκήρυξη των εκλογών του Σεπτεμβρίου. Θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε αυτό το ανάχωμα να λάβει τη μορφή ενός ευρύτερου κινήματος» τόνισε η κ. Κωνσταντοπούλου και πρόσθεσε: «Θα συμπράξω και θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου σε αυτό το εγχείρημα δημιουργίας ενός μετώπου να συμπράξουν επίσης εκείνες και εκείνοι που με την δράση τους έχουν νοηματοδοτήση τους αγώνες της Αριστεράς. Είμαι περήφανη για τους συντρόφους μου στο ΣΥΡΙΖΑ που είπαν όχι και συγκρότησαν άμεσα την τρίτη σε δύναμη κοινοβουλευτική ομάδα ώστε να στερήσει από τη ναζιστική χρυσή αυγή την τρίτη διερευνητική εντολή».