Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

«Έφυγε» από τη ζωή ο ηθοποιός Δημήτρης Βεάνος


Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Δημήτρης Βεάνος. Η κηδεία του θα γίνει την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου από το Β' Νεκροταφείο.

Η καλή του φίλη Γωγώ Ατζολετάκη αποκάλυψε τη δυσάρεστη είδηση μέσω... 
  
 

 



facebook, γράφοντας ένα συγκινητικό μήνυμα για τον γνωστό ηθοποιό.

«Έφυγε ο καλός μου φίλος Δημήτρης Βεάνος. Ο συνάδελφος ηθοποιός Δημήτρης Βεάνος.Θα τον αποχαιρετήσουμε την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου στις 3 μ.μ από το Β' Νεκροταφείο! Καλό σου ταξίδι, αγαπημένε μου φίλε... κι ευχαριστώ για την αγάπη που μου πρόσφερες τόσο απλόχερα όλα τα χρόνια της γνωριμίας μας και της φιλίας μας», έγραψε.

Ελληνικές τηλεοπτικές σειρές στις οποίες έχει παίξει:Βότκα πορτοκάλι
Λατρεμένοι μου γείτονες
Ήρθε κι έδεσε
Ιδιαιτέρα για κλάματα
Φιλί ζωής
Η συκοφαντία
Πες μου ναι
Κάπου σε ξέρω
Το κλειδί
Το πιο γλυκό μου ψέμα
Επιθυμίες
Μωβ-Ροζ
Άκρως οικογενειακόν
Άμυνα ζώνης
Μικρές αμαρτίες
Αριστοτέλης ο άριστος
Εκείνες κι εγώ
7 θανάσιμες πεθερές: Η χήρα πεθερά
Γάμος με τα όλα του: Δημητράκης ο δίγαμος
L.A.P.D.