Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Ο ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ 1 ΕΚ. ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΕ ΞΥΣΤΟ ΛΑΧΕΙΟ: «ΗΔΗ ΕΒΓΑΛΑ ΝΕΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!»


Του Θεοδώρου Καλμούκου

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Ο ομογενής κ. Δημήτριος Χατζησωτηρίου από τη Νέα Υόρκη κέρδισε σε ξυστό λαχείο των 10 δολαρίων το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων, όπως έγραψε ο «Εθνικός Κήρυξ».

Ο... 






τυχερός κ. Χατζησωτηρίου με συνέντευξή του στον «Ε.Κ.» διηγήθηκε με ακρίβεια το πώς έγινε και αντάμωσε την τύχη του και μάλιστα χρονιάρες μέρες. Εγινε εκατομμυριούχος χωρίς καν να το έχει ονειρευτεί.

Οπως μας περιέγραψε, «πήγαινα στην τράπεζα να πληρώσω έναν λογαριασμό διότι δεν ήθελα να αργήσω επειδή το Σάββατο ήταν κλειστή. Κι έτσι πήγα την Παρασκευή το πρωί που ήταν μάλιστα και τα γενέθλιά μου. Εφτασα στις 9 παρά 20 αλλά ήταν κλειστή διότι ανοίγει στις 9 η ώρα, νόμιζα πως άνοιγε στις 8:30.

Εν τω μεταξύ, ερχόταν ο ιδιοκτήτης ενός ποτοπωλείου ο οποίος είναι γνωστός μου και μου είπε ‘ανοίγω στις 9 η ώρα, αλλά έλα μέσα γιατί κάνει κρύο’. Δεν είναι Ελληνας, αλλά είναι καλό παιδί και πηγαίνω μερικές φορές εκεί και παίζω λαχεία. Επαιξα δύο ξυστά λαχεία, το πρώτο το έχασα, στο δεύτερο κέρδισα 50 δολάρια. Του είπα δεν θέλω να χαλάσω πολλά χρήματα, δώσε μου εκείνο των 10 δολαρίων. Ε, αυτό ήταν, το έξυσα, πέτυχα 36 πάνω και κάτω και του λέγω για δες εδώ σαν να κερδίζω μεγάλο ποσό. Το είδε και μου είπε, ‘ναι, κέρδισες’».

«Πώς αντιδράσατε;» τον ρωτήσαμε. Μας είπε ότι «άρχισα να χοροπηδώ από τη χαρά μου, μου φαινόταν απίστευτο. Εβγαλα το κινητό μου τηλέφωνο για να τηλεφωνήσω στον αδελφό μου, αλλά είχε παγώσει και τον πήρα τελικά από το τηλέφωνο του ποτοπωλείου. Οταν του είπα ότι κέρδισα ένα εκατομμύριο δεν με πίστευε και μου έλεγε έλα τώρα μη με πειράζεις, σε σημείο μάλιστα που έδωσα το τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη του ποτοπωλείου και το επιβεβαίωσε». Οταν τον ρωτήσαμε αν φοβήθηκε μήπως και του κρατήσει το λαχείο ο ιδιοκτήτης του ποτοπωλείου, απάντησε: «όχι, ούτε μου πέρασε από το μυαλό».

Το εσωτερικό της Πιτσαρίας του κ. Δημητρίου Χατζησωτηρίου στο Stony Brook Νέας Υόρκης. Φωτοηγραφία: Facebook.

Ο κ. Δημήτριος Χατζησωτηρίου έχασε την σύζυγό του πριν από ενάμισι χρόνο με την οποία ήταν νυμφευμένος επί 45 χρόνια. Δεν απόκτησαν παιδιά. Ο κ. Χατζησωτηρίου είναι ιδιοκτήτης εστιατορίου πιτσαρίας στην πόλη Stonybrook της Νέας Υόρκης.

Το κερδηθέν ποσό του ενός εκατομμυρίου από το λαχείο Holiday Millionaire scratch-off θα καταβληθεί μονομιάς με το ποσό των $661.800 μετά την αφαίρεση των φόρων.

Κατάγεται από την Παραλία Κύμης Ευβοίας. Ο δρόμος της ζωής του έχει τη δική του ιστορία. Στην Αμερική, τη γη της επαγγελίας ήλθε το 1963. Είπε πως «ταξίδευα με τα καράβια, πήγα παντού στον Κόσμο και μάλιστα δύο φορές. Πιάσαμε Βοστώνη με το καράβι για να φορτώσουμε παλιοσίδερα, αλλά είχα θεία εδώ στη Νέα Υόρκη αλλά και η γιαγιά μου ήταν εδώ. Πήρα το τραίνο από τη Βοστώνη και ήλθα μόνος στη Νέα Υόρκη και έμενα με τη γιαγιά μου έξι χρόνια και άρχισα να εργάζομαι σε εστιατόρια. Νυμφεύθηκα το 1969. Η σύζυγός μου καταγόταν από τον Πειραιά και είχε έλθει εδώ σε ηλικία 6 χρόνων».

Στην ερώτηση τι θα κάνει με όλα αυτά τα χρήματα, ανέφερε: «πολλά πράγματα, θα πληρώσω κάποιες πιστωτικές κάρτες, τους φόρους του σπιτιού, θα βοηθήσω τα αδέλφια μου, τους κουνιάδους μου και επίσης και μερικούς στην Ελλάδα». Συμπλήρωσε πως «προγραμματίζω να αγοράσω κι ένα καινούργιο αυτοκίνητο, η προτίμησή μου γέρνει προς το Κάντιλακ».

Ετοιμάζεται να μεταβεί στην Ελλάδα να δει την μητέρα του η οποία, όπως μας είπε, «είναι 95 ετών», ο ίδιος είναι 73. «Ηδη έβγαλα καινούργιο διαβατήριο και θα πάω στην Ελλάδα για δύο με τρεις εβδομάδες», τόνισε. Σχετικά με το εάν θα εξακολουθήσει να εργάζεται στην πιτσαρία, υπογράμμισε ότι «σκέφτομαι να αφήσω το μαγαζί στον αδελφό μου και στον κουνιάδο μου».

ekirikas