Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Καμμένος για μήνυση κατά δημοσιογράφων: Βάφτισαν το παιδί μου τρομοκράτη - BINTEO


Για τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του εκδότη της εφημερίδας «Παραπολιτικά» Γιάννη Κουρτάκη και του διευθυντή Παναγιώτη Τζένου, οι οποίοι δικάζονται σήμερα στο Αυτόφωρο για συκοφαντική δυσφήμηση, μίλησε ο Πάνος Καμμένος στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.

«Βλέπω και... 





ανακοινώσεις κομμάτων που αναφέρονται στη χθεσινή σύλληψη για δήθεν δημοσίευμα. Δεν αφορά δημοσίευμα η σύλληψη, αφορά αναφορά επί δύο ημέρες στο ραδιόφωνο του κ. Κουρτάκη και του κ. Τζένου οι οποίοι ενέπλεκαν τον ανήλικο γιο μου, ο οποίος πάει στη Β’ Λυκείου, στην Αθήνα δεν έχει ανέβει ποτέ το παιδί, ότι είναι στα Εξάρχεια, ότι είναι αναρχικός, ότι είναι λέει, σας διαβάζω επί λέξει, ότι είναι λέει ο γιος του Πάνου λίγο με τη Ρούπα», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Και πρόσθεσε: «Αναφέρει το παιδί σαν αναρχικό και σαν τρομοκράτη. Ενα παιδί που ετοιμάζεται να πάει στο Πανεπιστήμιο. Να πάει στο εξωτερικό. Ένα παιδί που θα το αποκλείσουν από όλα τα πανεπιστήμια και από χορήγηση βίζας. Γιατί; Γιατί είναι γιος μου. Και έπρεπε να εκβιαστώ εγώ μέσω του παιδιού μου, το οποίο δεν έχει ανέβει στην Αθήνα στη ζωή του».

Οι δύο δημοσιόγραφοι που συνέληφθησαν χθες με τη διαδικασία του αυτοφώρου θα δικαστούν σήμερα στις 12:00 στα πλαίσια της ίδιας διαδικασίας.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν χθες οι Ανεξάρτητοι Έλληνες αναφέρεται, μεταξύ άλλων ότι ο Πάνος Καμμένος "υπέβαλε μήνυση κατά των Ιωάννη Κουρτάκη και Παναγιώτη Τζένου, για συκοφαντική δυσφήμιση κατά συρροή και απόπειρα κακουργηματικής εκβίασης με αφορμή επιθέσεις στον Πάνο Καμμένο μέσω του ανήλικου παιδιού του από τον ραδιοσταθμό «Παραπολιτικά FM 90,1», για να αποσύρει κατηγορίες για την λίστα του ΚΕΕΛΠΝΟ".

Η απάντηση του Γιάννη Κουρτάκη

Απαντώντας στην ανάρτηση του Πάνου Καμμένου ο εκδότης των "Παραπολιτικών" δήλωσε:

"Όταν το παρακράτος Τσίπρα - Καμμένου μπούκαρε στα γραφεία της εφημερίδας, δεν ήμουν στο γραφείο μου. Επειδή δεν έχω απολύτως τίποτα να φοβηθώ θα προσέλθω οικειοθελώς στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση. Άλλωστε στις Δημοκρατίες κερδίζει πάντα η αλήθεια. Ακόμη ένα ψέμα του Πάνου Καμμένου. Κάποια στιγμή ψέματα τελειώνουν, όπως και τα καθεστώτα πέφτουν".

Ο δικηγόρος των δύο δημοσιογράφων, Μάκης Βορίδης, από την πλευρά του, εκτίμησε ότι "δεν θεμελειώνεται το αδίκημα της εκβίασης.

antenna, real