Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Ήμουν υπερβολικά αδύνατη, αποστεωμένη! Στεναχωριόταν η μητέρα μου!

 
Στο περιοδικό People και τη Γωγώ Θωμά έδωσε συνέντευξη η... 
 
 
 
 
 
 
  
  

 
 
 
 
 
Μαντώ Γαστεράτου, η οποία μίλησε για την περίοδο που αντιμετώπιζε νευρική ανορεξία.

Έχεις αποκαλύψει ότι την περίοδο πριν από τα καλλιστεία είχες περάσει νευρική ανορεξία. Πώς το ξεπέρασες;

Ήταν περίεργη φάση στη ζωή μου. Δεν αισθανόμουν καλά, είχα μεγάλη ανασφάλεια, είχα βιώσει bullying. Ήμουν υπερβολικά αδύνατη. Αποστεωμένη μπορώ να πω. Φαινόταν στο πρόσωπό μου. Όταν έβλεπα ότι με σχολίαζαν αρνητικά, το καταλάβαινα. Αυτό που με ταρακούνησε ήταν ότι στενοχωριόταν πολύ η μητέρα μου. Την έβλεπα σε άσχημη κατάσταση και είπα «πρώτα θα το κάνω για εκείνη και μετά για τον εαυτό μου». Τώρα κατάλαβα ότι θα έπρεπε πρώτα να σκεφτώ τον εαυτό μου και να καταλάβω τι έκανα σε εμένα. Επίσης με βοήθησαν τα λόγια του αδελφού μου.

Αφού δεν είχες ποτέ πρόβλημα με τα κιλά σου, πώς μπήκες σε αυτό το τριπάκι να χάσεις κιλά;

Ήταν την περίοδο που θα έφευγα στο εξωτερικό πρώτη φορά. Σε εκείνα τα δύο χρόνια έφαγα τη φρίκη.



Σε παρότρυνε κάποιος να χάσεις κιλά;

Έπρεπε να χάσω 2-3 κιλά. Δεν ξέρω τι σκεφτόμουν πραγματικά και το έκανα αυτό, αλλά έχασα πολλά περισσότερα.

Σήμερα έχεις αγωνία με την εικόνα και το βάρος σου;

Όχι. Μου αρέσει το φαγητό. Αν και τώρα, που θα μπω στα 30 σιγά σιγά και όλοι μου λένε ότι αλλάζει ο μεταβολισμός, έχω αρχίσει να το σκέφτομαι. Προσέχω τι τρώω γιατί κάνω μία δουλειά που πρέπει να είμαι προσεγμένη. Δεν κάνω τόσες υπερβολές σε σχέση με το παρελθόν, που δεν ήμουν στην τηλεόραση. Αλλά αν θέλω να φάω μία σοκολάτα, θα τη φάω.


zappit