Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Ο γιος του Μπάμπη Λαζαρίδη περιγράφει πρώτη φορά την δολοφονία του πατέρα του - ΒΙΝΤΕΟ


Η δολοφονία του Μπάμπη Λαζαρίδη έσκασε σαν βόμβα τότε στην showbiz… Μετά από τόσα χρόνια, ο γιος του από τον γάμο του με την Πόπη Μαλιωτάκη, Βασίλης Λαζαρίδης μίλησε για πρώτη φορά στην κάμερα της εκπομπής... 


 







«Αποκαλυπτικά» και περιέγραψε πως αντιμετώπισε εκείνος και η μητέρα του τον χαμό αυτό αλλά και τον πόλεμο που δέχθηκε από τα μέσα…Ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά:

«Μου λείπει η παρουσία του μπαμπά μου! Η μαμά μου άντεξε πολλά παραπάνω από ότι θα μπορούσε να αντέξει άνθρωπος, έκανε δύο ρόλους για να καλύψει το κενό…αλλά με την αγάπη της έκανε όλα να φανούν εύκολα! Μετά το αντιμετώπισα κι εγώ ψύχραιμα, ναι όταν το έμαθα έπαθα σοκ αλλά μετά είπα πως πρέπει να το πάρω απόφαση και να ζήσω με αυτό! Την νύχτα που δολοφονήθηκε είχε έρθει ο μετρ του μαγαζιού να με πάρει γιατί θα πήγαινα να δω τον μπαμπά μου και δεν ήρθε ποτέ! Ήμουν 8 χρονών, τα καταλάβαινα όλα.. Δεν μου είπαν ασφαλώς ότι ο μπαμπάς μου δολοφονήθηκε, δεν γίνεται να το πεις αυτό έτσι σε ένα μικρό παιδί, δεν μου είπε αυτό μου είπε απλώς ότι έγινε ένα τροχαίο! Τα μέσα το κανιβάλισαν το θέμα… Έβγαινα από το σπίτι μου και έβλεπα κάμερες…» – Δείτε την συγκλονιστική περιγραφή στο βίντεο που ακολουθεί:



Το διαβάσαμε στο youweekly