Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

''ΝΟΜΙΜΗ ΛΗΣΤΕΙΑ''


Η ερώτησή μου απευθύνεται σε κάθε κρατικό λειτουργό για το πόσο νόμιμα είναι τα τέλη διοδίων του Πυργετού.
Αναφέρω:
Ταξίδευα με το αυτοκίνητό μου προς Αθήνα. Μετά τον Πλαταμώνα υποχρεώθηκα να μην χρησιμοποιήσω τα τρία χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου μέχρι τα διόδια του Πυργετού. Φτάνοντας στα...  
διόδια από τον παράδρομο υποχρεώθηκα να καταβάλω τα δύο Ευρώ για να συνεχίσω το ταξίδι διασχίζοντας την κοιλάδα των Τεμπών. Στην επιστροφή μου για Κατερίνη στον σταθμό διοδίων του Πυργετού, καταβάλω τα δύο Ευρώ για να συνεχίσω το ταξίδι μου επί του αυτοκινητοδρόμου, έκπληκτος όταν υποχρεώθηκα να ακολουθήσω τον παράδρομο μέχρι τα επόμενα διόδια της Λεπτοκαρυάς.

Οι ερωτήσεις μου: 1) πλήρωσα διόδια για να ταξιδεύω σε επαρχιακό δίκτυο; 2) αν σήκωνα τις μπάρες για να περάσω θα ήμουν παραβάτης; 3) μήπως είναι φανερή ληστεία χωρίς τιμωρία με συμμέτοχο το επίσημο κράτος; 4) θυμάμαι λάθος ότι θα καταργούσαν ή ότι θα μείωναν τα διόδια, ενώ κοντεύουμε να πληρώνουμε διόδια ακόμη και σε χαλικόδρομους;

Π.Γ.