Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Ο πατέρας του χειριστή του μοιραίου Χιούι: Το παιδί μου έφυγε για πάντα


Συντετριμμένος είναι ο πατέρας του ταγματάρχη Δημοσθένη Γούλα που έχασε την ζωή του στην πτώση του στρατιωτικού ελικοπτέρου τύπου Χιούι στην Ελασσόνα.

«Ενημερώθηκα από τη γυναίκα του ότι...







έπεσε το ελικόπτερο με το παιδί μου μέσα και μετά από λίγο με ξαναπήρε και μου είπε ότι είναι νεκρός ο Δημοσθένης. Ήταν μόλις 39 ετών ο γιος μου, δεν πρόλαβε να γίνει 40 ετών, δυστυχώς. Ήταν ένα αξιόλογο παιδί και έμπειρος στη δουλειά του. Δεν ξέρω τι έφταιξε, ειλικρινά. Ίσως οι κακές καιρικές συνθήκες, ίσως οι ίδιοι να μην έκαναν καλό χειρισμό, ίσως το ελικόπτερο να είχε πρόβλημα, δεν ξέρω τι να πω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το παιδί μου έφυγε για πάντα», λέει ο πατέρας του κυβερνήτη του μοιραίου ελικοπτέρου στο protothema.gr.

Ο Δημοσθένης Γούλας, ο οποίος ήταν ο κυβερνήτης του μοιραίου ελικοπτέρου, καταγόταν από το Ανθηρό Αργιθέας και ήταν παντρεμένος με παιδιά.

Η κόρη της σώθηκε από θαύμα στο μοιραίο Χιούι που συνετρίβη στον Σαραντάπορο και η μητέρα της 27χρονης Βασιλικής Πλεξίδα ευχαριστεί το θεό. «Είναι η μόνη ζωντανή από το δυστύχημα, όπου τέσσερις συνάδελφοί της έχασαν τη ζωή τους» είπε χαρακτηριστικά.

etypos