Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Σηκώνουν άρον-άρον οι Ελληνες τα χρήματα που είχαν μεταφέρει σε σκοπιανές τράπεζες

 
Ο ορατός κίνδυνος πυροδότησης ανεξέλεγκτων κατάστασεων στο πολιτικό σκηνικό των Σκοπίων -ιδιαίτερα μάλιστα μετά τα πρωτοφανή επεισόδια στη σκοπιανή βουλή- έχει πανικοβάλει όσους Ελληνες είχαν... 
  
   
  
  

 
 
 
 
 
μεταφέρει χρήματα, λόγω των capital controls, σε τράπεζες της γειτονικής χώρας.

Της Ντίνας Σύρπου

Ο φόβος ανάφλεξης στα Σκόπια και ο πιθανός εγκλωβισμός των κεφαλαίων τους, ώθησε αρκετούς από τους Ελληνες καταθέτες να σηκώσουν άρον- άρον τα χρήματά τους από τις τράπεζες των Σκοπίων. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς έχουν παιδιά που σπουδάζουν στο εξωτερικό οπότε, μετά την επιβολή των περιορισμών στις τραπεζικές συναλλαγές στη χώρα μας, αναζητούσαν τρόπους για να μπορούν να στέλνουν άμεσα χρήματα στο εξωτερικό. Ετσι η λύση των σκοπιανών τραπεζών, με δεδομένο ότι το χωριό Γευγελή των Σκοπίων απέχει μόλις 1 ώρα από τη Θεσσαλονίκη, φάνταζε η πλέον ενδεδειγμένη.

«Μετέφερα χρήματα σε μία τράπεζα γερμανικών συμφερόντων στα Σκόπια για να μπορώ να καλύπτω, ανά πάσα στιγμή, τις ανάγκες της κόρης μου που σπουδάζει στο εξωτερικό» μας ενημερώνει η κα Μ.Σ από τη Θεσσαλονίκη. «Ο λόγος ήταν ότι, αμέσως μετά τα capital controls, η γραφειοκρατική διαδικασία για να της στέλνω χρήματα ήταν τεράστια. Εγώ, επειδή δεν είμαι επιχειρηματίας για να επιλέξω, όπως αρκετοί άλλοι, τη λύση της Βουλγαρίας, προτίμησα να χρησιμοποιήσω σκοπιανές τράπεζες. Αλλωστε η απόσταση είναι πολύ πιο κοντινή στη Θεσσαλονίκη».

Ωστόσο τώρα που τα Σκόπια, λόγω του παρατεταμένου πολιτικού αδιεξόδου, θυμίζουν «καζάνι που βράζει» αποφάσισε να αποσύρει άμεσα τα χρήματά της από τις γειτονικές τράπεζες.

«Φοβήθηκα πολύ για το τι θα συμβεί στο μέλλον» μας εξηγεί η κα Μ.Σ. «Ετσι πήγα στην τράπεζα και ζήτησα να πάρω τα χρήματά μου. Ευτυχώς δεν είχα κανένα πρόβλημα, δεν μου παρουσίασαν το παραμικρό κώλυμα, πήρα τις καταθέσεις μου και ανάσανα ανακουφισμένη».
 
ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr