Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Η επιστολή του Γιάννη Συμεωνίδη προς το σώμα των μελών του ΣΦΚ Πιερικός και τους φίλους της ιστορικής ομάδας της Πιερίας


"Εδώ και αρκετό καιρό έχω εκδηλώσει με δημόσια τοποθέτηση μου την επιθυμία μου για την ανάληψη της διοίκησης του ιστορικού Πιερικού μας, έχοντας σαν μοναδικό κίνητρο την αγάπη μου για τον σύλλογο και αποκλειστικό όραμα μέσα από καθαρές και νομικά κατοχυρωμένες διαδικασίες, ο αγαπημένος μας σύλλογος να φτάσει εκεί όπου ιστορικά ανήκει.
Λίγο πολύ είναι γνωστά σε όλους σας τα προβλήματα που ταλανίζουν το... 


σωματείο τα τελευταία χρόνια. Διοικητική αστάθεια, οικονομικά θέματα που γίνονται πεδίο αντιπαράθεσης και μάλιστα δημόσιας, απαξιώνοντας το σπουδαιότερο αθλητικό σύμβολο της Πιερίας και ένα αβέβαιο μέλλον λόγω σοβαρών νομικών παραλήψεων κυρίως αυτών που είχαν την ευθύνη.
Δε χρειάζεται παραπάνω ανάλυση και ούτε θα το κάνω, αφού τόσο η δική μου διάθεση όσο και των συνοδοιπόρων και φίλων μου σε αυτή την προσπάθεια, είναι να εξαντλήσουμε τις δυνάμεις μας για να ξαναγίνει ο Πιερικός μας μεγάλος και τρανός και να μην αναλωθούμε σε ανούσια κριτική για το τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια.

Επίσης είναι γνωστό ότι μετά τη δημοσιοποίηση του ενδιαφέροντος μου να διεκδικήσω την προεδρία της εκτελεστικής επιτροπής της ΕΠΣ Πιερίας αλλά και της επιθυμίας μου για τη συμμετοχή μου στα διοικητικά δρώμενα του Πιερικού, κάποιοι φρόντισαν στον βωμό των προσωπικών τους φιλοδοξιών να ποινικοποιήσουν ακόμη και την επαγγελματική μου δραστηριότητα, ώστε να στερήσουν τη συμμετοχή μου στις εκλογικές διαδικασίες αθλητικών σωματείων.
Δυστυχώς γι αυτούς, απέδειξα με τη στάση μου ότι η αγάπη μου για το Πιερικό ποδόσφαιρο δεν είναι αντιπαροχή αξιωμάτων και τίτλων αλλά μια ουσιαστική προσωπική ανάγκη για προσφορά και τίποτε παραπάνω.
Έτσι ακόμη λοιπόν και κάτω από αυτές τις συνθήκες, άφησα στην άκρη την πικρία μου, παραμέλησα τις προσωπικές μου φιλοδοξίες και έγινα συνοδοιπόρος στο όραμα του Στέργιου Τόκα χωρίς να έχω θεσμικό ρόλο προσφέροντας διακριτικά αυτό που η συνείδηση μου μου υπαγορεύει ώστε να υπάρξει ένα καλύτερο αύριο για την ποδοσφαιρομάνα Πιερία.
Με ίδια αποφασιστικότητα, ανιδιοτέλεια κι ακόμη μεγαλύτερο ενθουσιασμό, και θέλοντας να αποδείξω τη συνέπεια του λόγου και των πράξεων μου, αποφάσισα να συμμετέχω τόσο οικονομικά, όσο και ηθικά στην αναγέννηση του Πιερικού μας στηρίζοντας με όλες μου τις δυνάμεις την προσπάθεια των κυρίων Αθανασιάδη, Καλτσίδη, Τίμου Παπαδόπουλου, Αλεξίου, Μπαμίχα, Σταλίκα κ.α., εφόσον η Γενική Συνέλευση των μελών, αποδεχθεί το σχέδιο δράσης και μας στηρίξει στη σημαντικότερη ίσως στιγμή του συλλόγου μετά την ίδρυση του, παίρνοντας γενναίες και ιστορικές αποφάσεις!

Χωρίς περιστροφές και μετά τη χθεσινή τοποθέτηση του υφυπουργού αθλητισμού κ. Βασιλειάδη, σχετικά με την 2η ευκαιρία των χρεωμένων ΠΑΕ που υποβιβάσθηκαν και ανέρχονται πάλι στις επαγγελματικές κατηγορίες, η πρόταση που καταθέτουμε στο σώμα της Γενικής Συνέλευσης αλλά και προς όλους τους φίλους του Πιερικού, είναι η εξής:
Μετονομασία του Διαγόρα Σεβαστής σε ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΙΕΡΙΚΟΣ

Αλλαγή του εμβλήματος του Διαγόρα με νέο έμβλημα τον Φοίνικα που αναγεννάτε από τις στάχτες του (το παλαιό έμβλημα του Πιερικού).

Δωρεάν εγγραφή των μελών
Διάλυση του ποδοσφαιρικού τμήματος ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
Ανάληψη της διοίκησης από κ. Αθανασιάδη ως επικεφαλή από τη θέση του προέδρου και συμμετοχή των κυρίων που αναφέρονται παραπάνω συν των υπολοίπων.
Δική μου οικονομική συμμετοχή και συμπαράσταση με όλες μου τις δυνάμεις, με αποκλειστικό στόχο της ομάδας που θα κερδίσει άμεσα την άνοδο της στην Footballleague.

Πολύ απλά ο Διαγόρας θα γίνει ο νομικός φορέας ο οποίος θα έχει σα γενετικό υλικό την ιστορία και τον κόσμο του ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, θα γεννήσει το νέο σύλλογο, απαλλαγμένο από τις ενοχές του παρελθόντος και έχοντας τη δυνατότητα για κάτι νέο και μεγάλο.
Πιθανά κάποιους να μην τους αρέσει ο ειλικρινής και ξεκάθαρος λόγος μου. Ίσως κάποιοι άλλοι στα γνωστά εισαγγελικά στέκια της Κατερίνης να με κατηγορήσουν για έλλειψη σεβασμού στην ιστορία του ΠΙΕΡΙΚΟΥ.
Τον ΠΙΕΡΙΚΟ όμως δεν τον έφτασα εγώ σε αυτά τα χάλια. Άρα λοιπόν ευθύνες και έλλειψη σεβασμού άς αναζητηθούν από τους πραγματικούς ενόχους.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω σε όλα τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης και σε όλους τους φίλους του συλλόγου, ότι για να υπηρετήσεις κάτι τόσο μεγάλο όσο ο Πιερικός, πρέπει να μπορείς να παίρνεις και μεγάλες αποφάσεις.
Εμείς είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε…
Από εσάς εξαρτάται!" 

Με εκτίμηση
Γιάννης Συμεωνίδης