Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

ΟΥΡΣΟΥΛΑ ΝΟΜΙΚΟΥ: Η γοητευτική μητέρα της Δούκισσας και η εντυπωσιακή εμφάνιση στο γάμο της


H μητέρα της Δούκισσας Νομικού, Ούρσουλα, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση στο γάμο της κόρης της, φορώντας one shoulder φόρεμα με την υπογραφή της Σήλιας Κριθαριώτη.

Με τον σύζυγό της, Νίκο Νομικό, συνόδευσε με συγκίνηση την Δούκισσα στο εκκλησάκι της... 

οικογένειας Θεοδωρίδη στη Μύκονο όπου τελέστηκε ο γάμος της. Η μητέρα της Δούκισσας είναι η γυναίκα που στέκεται διακριτικά στο πλευρό της και την στηρίζει σε κάθε της βήμα.

«Η μαμά μου είναι μια παραδοσιακή μαμά, αλλά παράλληλα και ο βράχος του σπιτιού. Αν δεν ήταν εκείνη, κανείς από τους τρεις μας δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα» είχε δηλώσει για την μητέρα της» στο περιοδικό People. H Oύρσουλα Νομικού γεννημένη στη Γερμανία, ήρθε στην Ελλάδα στα 18 της, ερωτεύτηκε τον Νίκο Νομικό και συνέχισε τη ζωή της εδώ.

«Από την εφηβεία τής Δούκισσας έχω να θυμάμαι μόνο τα καλύτερα. Ήταν ένα παιδί χαρούμενο και χαμογελαστό. Τις ανησυχίες της τις συζητούσαμε, αφού τα λύναμε όλα με το διάλογο. Δεν ήμουν καταπιεστική, της έλεγα τη γνώμη μου, όμως πάντα την άφηνα να αποφασίζει εκείνη. Δεν είχαμε εντάσεις στο σπίτι. Άλλωστε, η Δούκισσα από μικρή ήταν υπεύθυνη και πολύ λογική. (…) Όταν πήγαινα να πάρω τους βαθμούς της, μου έλεγαν «Κυρία Νομικού, αυτό το παιδί θα ήθελα να ήταν δικό μου» έχει δηλώσει η Ούρσουλα Νομικού για την κόρη της στο περιοδικό HELLO! το 2013.













Η εμφάνιση της μητέρας της Δούκισσας Νομικού στο γάμο της κόρης της: