Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Τι αποκάλυψε για το επίθετό της και τα παιδικά χρόνια


Η αγαπημένη ηθοποιός έχει γράψει τη δική της ιστορία με τους ρόλους και τις ερμηνείες της σε βάθος χρόνου. Η Καίτη Φίνου το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στην επικαιρότητα πιο έντονα και λόγω του θανάτου του αγαπημένου της φίλου Στάθη Ψάλτη.

Στην... 

τελευταία της συνέντευξη ανάμεσα σε άλλα, αναφέρθηκε και στο επίθετό της, εξηγώντας πως δεν είναι του πατέρα της!

«Είναι του πατριού μου. Όταν πέθανε ο πατέρας μου, η μητέρα μου, η οποία ήταν μόνο 21 χρόνων, ξαναπαντρεύτηκε από σφοδρό έρωτα με τον Δημήτρη Φίνο. Αυτός ο άντρας έγινε, πραγματικά, πατέρας για εμάς, αν και οι δικοί του τον αποκλήρωσαν γιατί παντρεύτηκε μια γυναίκα με δύο παιδιά… Το πρωί δούλευε ως οικοδόμος και το βράδυ, ως γκαρσόνι στα μπουζούκια, για να μας τα παρέχει όλα. Με τη μητέρα μου έκανε ακόμη ένα κορίτσι, την αδελφή μας, τη Γιάννα. Αυτός μας μεγάλωσε. Όταν πέθανε ο βιολογικός πατέρας μου, η μητέρα μου έπρεπε να δουλέψει κι εγώ πήγα να μείνω στη γιαγιά μου στην Αθήνα και η αδελφή μου η Μαίρη πήγε να μείνει στην άλλη γιαγιά, στην Έδεσσα.», εξομολογήθηκε στην εφημερίδα Espresso.