Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Η Δούκισσα Νομικού γράφει για τις στιγμές λίγο πριν την εκκλησία - Το κείμενο στο blog της Το περασμένο Σάββατο η Δο


Το περασμένο Σάββατο η Δούκισσα Νομικού ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Δημήτρη Θεοδωρίδη και χθες Δευτέρα, δύο μέρες μετά τον γάμο της μίλησε για την πιο ευτυχισμένη μέρας της ζωής της.

Αναλυτικά το κείμενό της στο blog της «dutchesss.queen.gr»:

 
 
 
 
«Και, κάπως έτσι, άρχισαν όλα. Με εμένα να βάζω το υπέροχο νυφικό που έφτιαξε η Σήλια Κριθαριώτη. Η ώρα ήταν περίπου 6.30 και μερικά από τα πράγματα που θυμάμαι ήταν η συγκίνηση της μαμάς μου, το καμάρι του μπαμπά μου, η χαρά στα μάτια των κολλητών μου που ήταν εκεί για να με βοηθήσουν να ντυθώ και φυσικά ο δικός μου ενθουσιασμός.

Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους που έκαναν αυτή τη στιγμή της προετοιμασίας τόσο μαγική. Και ιδιαίτερα τη Σήλια Κριθαριώτη που μέσα σε 3 μόλις fittings κατάφερε να μου φτιάξει το νυφικό που είχα ονειρευτεί!»