Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Ανακοίνωση της Μαρί Κωνσταντάτου για το θάνατο του Μίνωα Κυριακού και την προσωπική της ζωή


Η Μαρί Κωνσταντάτου, πρώην σύζυγός του εκλιπόντα Μίνωα Κυριακού απαντά για πρώτη φορά με μια επιστολή της σε πληθώρα δημοσιευμάτων και φημών που ακολούθησαν του διαζυγίου της με τον επιχειρηματία, αλλά και το θάνατό του. Την επιστολή δημοσίευσε η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα η οποία γράφει:

«Την Μαρί Κωνσταντάτου την γνώρισα στα 20 της χρόνια, την αγαπώ και την στηρίζω. Τώρα που οι 'αυλοκόλακες' της γυρίζουν την πλάτη, θα ήθελα να πω πως η Μαρί δεν έχει καμία σχέση με τα στερεότυπα που της προσάπτουν. Όλες οι σχέσεις δεν είναι μαύρο-άσπρο. Αυτή είναι η επιστολή της για όποιον καλοπροαίρετα ενδιαφέρεται».

Η επιστολή της Μαρί Κωνσταντάτου: «Με αφορμή κάποια κακόβουλα δημοσιεύματα τα οποία εξακολουθούν να αναφέρονται σε ανύπαρκτα περιστατικά και να προβαίνουν σε αθεμελίωτες κρίσεις και σε εσφαλμένα συμπεράσματα, αισθάνομαι υποχρεωμένη να δηλώσω τα ακόλουθα προς αποκατάσταση της αλήθειας που σκόπιμα διαστρεβλώνεται:

Είμαι καταρχήν συντετριμμένη με το θάνατο του Μίνωα με τον οποίο υπήρξαμε παντρεμένοι για 13 ολόκληρα χρόνια. Τη σχέση μας χαρακτήριζε αμοιβαία εκτίμηση και σεβασμός. Παρά τον χωρισμό μας στον οποίο καταλήξαμε με την υποβολή κοινής αίτησης προς έκδοση συναινετικού διαζυγίου.

Το γεγονός ότι παραβρέθηκα στην κηδεία του και τον αποχαιρέτισα υπήρξε μόνο μια μικρή παρηγοριά για μένα. Καθ' όλη την διάρκεια του γάμου μας ήμουν αφοσιωμένη στο σύζυγό μου. Μετά τον χωρισμό μας πρώτιστη επιδίωξή μας υπήρξε η διευθέτηση των όποιων μεταξύ μας εκκρεμοτήτων, ώστε και μετά την έκδοση του διαζυγίου μας, η αμοιβαία μεταξύ μας εκτίμηση και σεβασμός να διατηρηθούν στο ακέραιο.

Η αναφορά δε σε δημοσιεύματα ψευδών γεγονότων που προσβάλουν την τομή και την υπόληψη μου περί δήθεν εξωσυζυγικών σχέσεών μου ή για δήθεν βλέψεις μου στην περιουσία του Μίνωα μόνο κακοβουλία καταδεικνύουν. Επιφυλάσσομαι δε να ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου σε βάρος παντός υπευθύνου».

Η επιστολή όπως δημοσιεύτηκε στην σελίδα της Έλενας Ακρίτα στο Facebook:



lifo