Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Τι κάναμε λάθος με τις φλούδες των φρούτων τόσα χρόνια

Μια έρευνα από τη Βασιλική Κοινότητα Ιατρικής έδειξε ότι το να ξεφλουδίζουμε τα φρούτα είναι σαν να πετάμε το καλύτερο και πιο θρεπτικό μέρος τους. Οι μελετητές υποστηρίζουν ότι... 

 

η φλούδα μπορεί να έχει μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία μας από τη σάρκα του φρούτου. Και αυτό γιατί η φλούδα έχει: αντιοξειδωτικά, αντιφλεγμονώδεις ουσίες, θρεπτικά συστατικά, αντιβακτηριακά στοιχεία, οξέα πέψης, πολλές ίνες.

Προσοχή, για να κάνουμε κάτι τέτοιο θα πρέπει να αγοράζουμε βιολογικά φρούτα και να είμαστε σίγουροι για την προέλευση και την ποιότητά τους. Και δεν ξεχνάμε να τα πλένουμε πολύ καλά!

Ποιων φρούτων όμως μπορούμε να τρώμε τις φλούδες;

Kiwi: Η φλούδα του έχει τρεις φορές πιο πολλά αντιοξειδωτικά από τη σάρκα του ενώ έχει και αντιβακτηριακές και αντι-ιικές ιδιότητες. Για να τη φας, πρέπει να αφαιρέσεις λίγο το…τρίχωμά της.

Μπανάνα: Η φλούδα της έχει πολλά αντιοξειδωτικά πολύ ωφέλιμα για την όραση και υψηλά ποσοστά σεροτονίνης, που ανεβάζει τη διάθεση και μετριάζει τα προβλήματα υγείας. Πρέπει να τη βάλεις στο μούλτι, δεν τρώγεται έτσι όπως είναι.

Πορτοκάλι: Η φλούδα του (αλήθεια, πόσες έχουμε πετάξει…) είναι γεμάτη αντιοξειδωτικές ουσίες που μειώνουν τη χοληστερίνη, 20 φορές περισσότερες από ό,τι έχει η σάρκα του! Εκπληκτικό! Αποξήρανέ την και κάντην σκόνη την οποία θα πασπαλίζεις στα πιάτα σου.