Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Ανοίγει η δικαστική αυλαία για το άγριο έγκλημα στο Κορωπί


Ανοίγει η δικαστική αυλαία, για το άγριο έγκλημα στο Κορωπί με θύμα μία 35χρονη μητέρα δύο ανήλικων παιδιών, μπροστά στα μάτια των οποίων, έπεφτε νεκρή, έξω από το σπίτι τους, πέρυσι το καλοκαίρι. Δολοφόνος, η 27χρονη σύντροφος του συζύγου της, με τον οποίο και εκείνη είχε αποκτήσει δύο ανήλικα παιδιά.
Μία...




τραγωδία, στη σκιά ενός ερωτικού τριγώνου που για χρόνια είχε στοιχειώσει τις ζωές των πρωταγωνιστών. Ήταν ο πιο δραματικός επίλογος σε μία παράλληλη ερωτική σχέση που διατηρούσε ένας 41χρονος άνδρας με τις δύο γυναίκες.

«Έχω μετανιώσει. Θόλωσα. Μου είπε το θύμα "έλα να δεις που τον έχω εγώ αυτόν που εσύ τον έχεις για άντρα σου"», είχε υποστηρίξει στην απολογία της η 27χρονη λίγο πριν οδηγηθεί στη φυλακή για τη δολοφονία της 35χρονης συζύγου του συντρόφου της, με πέντε μαχαιριές.

Οι δύο γυναίκες διαπληκτίζονταν συχνά για τα …μάτια του 41χρονου. Τα σπίτια τους άλλωστε βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση. Το βράδυ όμως της 3ης Αυγούστου, η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο. Η 27χρονη πήγε στο σπίτι της 35χρονης και την ώρα που άρχισαν να καυγαδίζουν, πήρε το κουζινομάχαιρο και τη μαχαίρωσε πέντε φορές στην πλάτη και το πίσω μέρος του θώρακα. «Ο Θεός έφυγε μακριά μου εκείνη την ώρα… ο σατανάς μπήκε μέσα μου» είπε, σε πρόσφατη συνέντευξη της η 27χρονη.

Μία ημέρα μετά το φονικό, ο άνθρωπος που έγινε «μήλον της έριδος» ανάμεσα στις δύο γυναίκες, ο 41χρονος σύζυγος του θύματος εισέβαλε, πυροβολώντας με καραμπίνα, στο σπίτι του πατέρα της κατηγορουμένης, τραυματίζοντάς τον ελαφρά.

Ο 41χρονος που κρίθηκε και αυτός προφυλακιστέος υποστήριξε σε συνέντευξή του πως αγαπούσε την κατηγορουμένη και ποτέ δεν θα την άφηνε, αν και εκείνη τον ζήλευε, έψαχνε το κινητό του κι έφτασε μάλιστα να τον χαστουκίσει μπροστά σε κόσμο. Παραδέχτηκε πάντως πως ο ίδιος τα είχε μπλέξει και δεν μπορούσε να κάνει μετά πίσω. «Χάθηκε μία κοπέλα που δεν έπρεπε να χαθεί. Δεν περίμενα ποτέ ότι τα πράγματα θα έφταναν σε αυτό το σημείο. Νόμιζα ότι θα πέθαινα εγώ, όχι η πρώην γυναίκα μου», είπε.

Τραγικές φιγούρες σ’ αυτή την ιστορία τα δύο παιδιά του θύματος που μεγαλώνουν με συγγενείς τους αλλά και τα δύο παιδιά της 27χρονης που ζουν μαζί της στη φυλακή. Πριν από περίπου ένα μήνα, κάθισαν δίπλα της στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου όπου οδηγήθηκε για να δικαστεί προκαλώντας την σφοδρή αντίδραση των συγγενών του θύματος.