Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Πασίγνωστη Ελληνίδα τραγουδίστρια σε ρόλο προξενήτρας – Άνοιξε γραφείο συνοικεσίων

 
Από τις πίστες… «περιορίστηκε» στα λίγα τετραγωνικά ενός γραφείου για να κάνει το όνειρο κάθε ανθρώπου πραγματικότητα! Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια σε ρόλο προξενήτρας αποφάσισε να ανοίξει γραφείο συνοικεσίων!

Ο... 

 
 
 
 
λόγος για την κόρη του Γιάννη Φλωρινιώτη, την Αννούλα! Ως… Βασιλειάδου της εποχής μας άνοιξε γραφείο συνοικεσίων! Η Αννούλα Φλωρινιώτη αποφάσισε, παράλληλα με την καλλιτεχνική πορεία της, να εκμεταλλευτεί επαγγελματικά το ταλέντο που έχει από μικρή να βρίσκει ταίρι σε φίλους και γνωστούς.

«Από μικρή οι φίλοι μου με λέγανε… Βασιλειάδου, γιατί πάντα ήθελα να τους ζευγαρώνω όλους» είπε στην «Espresso» και συμπλήρωσε: «Αυτό το έκανα πάντα στη ζωή μου. Επειδή η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια που απαιτούνται και αρκετά ταξίδια στο εξωτερικό, φρόντιζα να φέρνω κοντά φίλους που γνώριζα έξω με φίλους μου στην Ελλάδα. Αυτό μου έδινε διπλή χαρά και είμαι πολύ περήφανη που το χόμπι μου το έκανα επάγγελμα».


Όπως αποκάλυψε στη νέα της επιχείρηση έχουν γίνει ήδη πολλές εγγραφές νέων -από 25 χρονών- αλλά και ηλικιωμένων -έως 70 χρονών-, που αναζητούν το άλλο τους μισό, έναν καλό γάμο ή μια σοβαρή σχέση.

Όσο για τα περίεργα που έχει συναντήσει μέχρι στιγμής στη νέα… της δουλειά η Αννούλα Φλωρινιώτη απάντησε πως τη έχει κάνει εντύπωση το γεγονός ότι έρχονται στο γραφείο της άνδρες μεγάλης ηλικίας, οι οποίοι, όπως αποκάλυψε, θέλουν απεγνωσμένα να κάνουν ένα παιδί.