Σάββατο, 22 Ιουλίου 2017

Ανοικτή επιστολή του Βρακόπουλου Αθανάσιου υποψήφιου διευθυντή ΠΥΣΔΕ Πιερίας


Μετά από τις τοποθετήσεις πολλών καθηγητών του σχολείου αλλά και άλλων που με γνωρίζουν από πολύ παλιά,  περίμενα να τοποθετηθεί και κάποιος από τους «εκτελεστές  παλαιών διευθυντών» (ΠΥΣΔΕ). Αφού δεν έγινε κάτι τέτοιο επανέρχομαι. Θέλω να τονίσω ότι:
Το ΠΥΣΔΕ, όπως και όλα τα όργανα της δημόσιας Διοίκησης,  πρέπει να εκφράζουν την Δημόσια διοίκηση και όχι τις κομματικές ή προσωπικές επιθυμίες του κάθε μέλους. Οι... 






αποφάσεις των οργάνων αυτών πρέπει να είναι δίκαιες, να απονέμουν δικαιοσύνη και να  διδάσκουν ήθος,  πόσο μάλλον, όταν πρόκειται για όργανα της Εκπαίδευσης,  των οποίων οι αποφάσεις επηρεάζουν και προβληματίζουν καθηγητές, μαθητές, γονείς. Οι αποδέκτες των αποφάσεων αυτών προβληματίζονται, για το τι τελικά αξιολογεί και τι επιβραβεύει η Ελληνική Πολιτεία.
Στην προκειμένη περίπτωση (κρίσεις υποψηφίων διευθυντών), το συμπέρασμα που κατά την γνώμη μου βγάζει ένας που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, είναι το εξής: δουλεύεις  και προσφέρεις για την κοινωνία, είσαι κακός και σε βαθμολογούν  με βαθμό κάτω του μέσου όρου. Δουλεύεις την κοινωνία δημιουργείς προβλήματα, είσαι άριστος, σε βαθμολογούν με άριστα. Αυτό το ήθος κύριοι περνάτε και περάσατε  στην κοινωνία. Άλλωστε η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σήμερα ως κράτος, απορρέει από την λογική που κυριαρχεί στα διάφορα δημόσια όργανα, όποιο κεφάλι εξέχει το κόβουμε και αφήνουμε τα παρακλάδια.
Κύριοι του ΠΥΣΔΕ γνωρίζετε ότι ο μέσος όρος της βαθμολογίας σας είναι 7.51 και εμένα με βάλατε 7.43 κάτω από την μέσο όρο.
Θα πείτε δεν απάντησες σωστά στις ερωτήσεις μας. Με ρωτήσατε τα εξής: 
Ο κ. Βοσκός: Να περιγράψω τον ιδανικό διευθυντή
Η κα Αρβανίτη: Τι θα κάνετε αν ένας καθηγητής δεν κάνει καλά την εργασία του και παραπονεθούν οι γονείς;
Ο κ. Μπουλούμης: Σε περίπτωση απουσίας καθηγητή ή απεργίας θα κάνετε αναμόρφωση προγράμματος; (άκου να δεις ερώτηση από αιρετό)
Ο κ. Ντελής: τα μεταπτυχιακά μπορούν να ισοσκελίσουν την διοικητική εμπειρία;
Ο κ. Κάλφας: ποια η άποψή μου για τις καινοτομίες στο σχολείο και στην εκπαίδευση.
Και τέλος η κα. Περσίδου: ποια η άποψή μου για την αξιολόγηση (άκου να δεις ερώτηση από διορισμένο στο ΠΥΣΔΕ σε εποχή αξιολογήσεων)
Ποιες είναι οι σωστές απαντήσεις  κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου;
Οι δυο ερωτήσεις είναι επί νομοθετικού περιεχομένου και απάντησα όπως ο νόμος ορίζει. Υπάρχει και η συνδικαλιστική γραμμή, η οποία όμως στα δυο αυτά θέματα έχει λάθος λογική. Είναι δυνατόν να λείπουν καθηγητές από το σχολείο, οι μαθητές να έχουν μάθημα μόνο την 7η ώρα με ένα καθηγητή που δεν απεργεί και να επιμένουμε να καθίσουν  οι μαθητές μέχρι την 7η ώρα, χωρίς να κάνουν κάτι, έτσι για τιμωρία, επειδή εμείς απεργούμε; Αυτή δεν είναι λογική.
Και επί πρακτικών θεμάτων.
 κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου:
Γνωρίζετε ότι για να λειτουργήσει το Λύκειο Κονταριώτισσας  στο νέο κτήριο, ένα καλοκαίρι δεν έκανα διακοπές όπως εσείς, που κρίνετε μόνο με τις κομματικές και προσωπικές σας επιθυμίες. Γνωρίζετε ότι έτρεχα στην κυριολεξία, να βρω πίνακες στις καλύτερες τιμές, θρανία, καρέκλες και γραφεία; Πήρα όλο το βάρος της μετακόμισης πάνω μου, χωρίς άλλη βοήθεια.
Πήρα βαθμό κάτω από την βάση:
Γιατί είμαι ηλικίας 63 ετών, στην εκπαίδευση 35χρόνια και δεν έχω πάρει καμία αναρρωτική άδεια;
Γιατί έχω πάρει μέρος σε 6 πανελλαδικά συνέδρια με κριτές;
Γιατί ήμουν στην πολυπληθή ομάδα του ψηφιακού Σχολείου;
Γιατί δίνω μια μέρα του καλοκαιριού μου για την προστασία του δάσους (δράση την οποία ούτε καν γνωρίζετε ότι υπάρχει);
Γιατί ο κύριος Οικονόμου τέως διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μου έδωσε εύφημο μνεία για την προσφορά  μου στη μισθοδοσία των καθηγητών, τότε που κάποιοι από εσάς τους κριτές ήσασταν ακόμη μαθητές;
Πράγματα τα οποία υπήρχαν στο βιογραφικό μου.
Όσον αφορά το σχολείο στο οποίο ήμουν διευθυντής:
Γιατί είχε πολλές καινοτόμες δράσεις;
Γιατί διδάσκεται η εκπαιδευτική ρομποτική σε 2 ρομποτικά κιτ των 900Ε (δωρεές ιδιωτών)
Γιατί στην είσοδο υπάρχει μεγάλη αγιογραφία με τους Τρεις Ιεράρχες (προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ);
Γιατί το σχολείο βραβεύτηκε για τις δράσεις του σε Πανελλήνιο επίπεδο;
Γιατί το Σχολείο ήταν ανοικτό στην κοινωνία;
Γιατί το οργανώσαμε και το εξοπλίσαμε  και το κάναμε σε οργάνωση και λειτουργία καλύτερο και από ένα ιδιωτικό;
Γιατί μαθητές καθηγητές ζούσαν σε ένα ήρεμο κλίμα;
Γιατί μάθαμε στους μαθητές να αγαπούν και να προστατεύουν την  δημόσια περιουσία;
Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου;
Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου προσφορά φίλων ζωγράφων της τοπικής κοινωνίας; (Δεμερτζής Θωμάς, Γιαμούζη Λίνα και τους ευχαριστώ πολύ);
Γιατί βάλαμε στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του ήρωες της επανάστασης του 1821(προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ);
Γιατί βάλαμε στην βιβλιοθήκη τηλεόραση 65 ιντσών για της διδακτικές ανάγκες με δωρεές των τοπικών συνεταιρισμών;
Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Θρησκευτικών με βινεοπροβολέα;
Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Ιστορίας με τηλεόραση 45 ιντσών;
Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας μαθηματικών με βινεοπροβολέα;
Γιατί έχουμε εργαστήριο πληροφορικής άρτια εξοπλισμένο;
Γιατί οργανώσαμε την βιβλιοθήκη και την εξοπλίσαμε;