Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Οι αριστούχοι των φετινών Πανελληνίων μοιράζονται τα μυστικά της επιτυχίας

 
Μπορεί τα ζητούμενα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης να «δίχασαν», με τους υποψηφίους να δίνουν μάχη με το χρόνο για να αντεπεξέλθουν, όμως υπήρξαν κάποιοι στις φετινές Πανελλαδικές που έγραψαν 20!

Η... 

 
 
 
 
αγωνία για τις εισαγωγικές εξετάσεις έληξε χθες το πρωί με την ανακοίνωση των βαθμολογιών. Αν και τα στατιστικά που θα δώσουν μια πρώτη εικόνα της κίνησης των βάσεων αναμένονται μεθαύριο, Δευτέρα, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για πολλές εκπλήξεις, κυρίως δυσάρεστες για τους υποψηφίους. Βέβαια, η συνολική εικόνα των επιδόσεων είναι αυτή που θα καθορίσει την πορεία των βάσεων, επομένως ακόμα κι αν οι υποψήφιοι δεν πέτυχαν υψηλές επιδόσεις, έχουν πολλές πιθανότητες να πετύχουν την εισαγωγή τους ακόμα και σε δημοφιλείς σχολές. Η Εκθεση φαίνεται να δυσκόλεψε ένα μεγάλο ποσοστό των υποψηφίων, στα Μαθηματικά σημειώθηκαν πολύ χαμηλές βαθμολογίες, ενώ και σε άλλα μαθήματα υπήρξαν δυσάρεστες εκπλήξεις για τους υποψηφίους.

Οπως κάθε χρόνο, υπήρξαν μαθητές που ξεχώρισαν πετυχαίνοντας υψηλές βαθμολογίες παρά το υψηλό επίπεδο δυσκολίας που χαρακτήρισε φέτος τα θέματα σε όλες τις κατευθύνσεις. Τα 18άρια και τα 19άρια των υποψηφίων επηρεάζουν τις επιλογές που θα κάνουν στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους, όμως υπάρχουν και οι περιπτώσεις παιδιών που επιμένουν στις αρχικές τους επιλογές, ακόμα κι αν οι πόρτες των πιο δημοφιλών σχολών έχουν ανοίξει διάπλατα γι’ αυτούς χάρη στις επιδόσεις τους.

Υπενθυμίζεται ότι από την Πέμπτη 6 Ιουλίου μέχρι και την Παρασκευή 14 Ιουλίου οι υποψήφιοι θα μπορούν να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο. Παράλληλα, στην ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/ μπορούν να υπολογίζουν τα μόρια που προκύπτουν από τη βαθμολογία τους.

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΙΚΟΜΑΝΗΣ (19.820 μόρια)

20 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Η αλήθεια είναι ότι μου έφτασε ίσα ίσα ο χρόνος για να ολοκληρώσω τα ζητούμενα στα Μαθηματικά. Είχα κάνει πολύ καλή προετοιμασία και δεν έχασα χρόνο κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος. Εγραψα σε Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία 20, με το τελευταίο μάθημα, πρέπει να ομολογήσω, να με δυσκολεύει αρκετά. Δεν περίμενα ούτε στην Εκθεση τόσο υψηλό βαθμό, μιας και έγραψα 19,1. Αν και τα τελευταία δύο χρόνια μου είχε «κολλήσει» να περάσω στο Φυσικό, τώρα με τους βαθμούς που έχω βγάλει το ξανασκέφτομαι ώστε να μπω Πολυτεχνείο. Είμαι σε περίοδο που ρωτάω γενικά για διάφορες σχολές, όμως νομίζω ότι έχω καταλήξει να δηλώσω τη σχολή Ναυπηγών στο ΕΜΠ.

ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (18.971 μόρια)

Μπαίνει Νομική, ψηφίζει Ψυχολογία

Η αλήθεια είναι ότι με εξέπληξε ο βαθμός μου στην Εκθεση. Δεν περίμενα τόσο υψηλή βαθμολογία (18,2). Στα υπόλοιπα σημείωσα τους βαθμούς που περίμενα. Εξαρχής ήθελα να περάσω στην Ψυχολογία. Ημουν ανάμεσα στα τμήματα του ΕΚΠΑ και του Πανεπιστημίου Κρήτης, όμως τελικά αποφάσισα να δηλώσω Ρέθυμνο. Οσα μόρια κι αν έγραψα, το έκανα για μένα. Σίγουρα η Νομική θα μπορούσε να είναι μία επιλογή μου, όμως δεν θα υποτιμήσω μια σχολή λόγω χαμηλότερων μορίων. Επομένως θα παραμείνω σε αυτό που ήθελα από την πρώτη στιγμή, άσχετα με τη βαθμολογία που πέτυχα στις πανελλαδικές εξετάσεις.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΝΔΗΛΑ (17.968 μόρια)

Τουλάχιστον επέζησα!

Ηταν μια πάρα πολύ άσχημη περίοδος για μένα η προετοιμασία μου για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Πιέστηκα πολύ, έφτασα πολλές φορές στα όριά μου. Αλλά επέζησα! Κι από τη στιγμή που πήγαν κι όλα καλά, έχω αφήσει τα αρνητικά συναισθήματα πίσω μου. Η Ψυχολογία είναι από τις πρώτες επιλογές μου. Προτιμώ να περάσω Αθήνα γιατί εδώ μένω, όμως θα πήγαινα και στην Κρήτη. Στην περίπτωση που δεν πιάσω κάποια από τις δύο σχολές, θα προτιμήσω κάποια σχολή στην Αθήνα.

ΜΑΓΔΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ (19.141 μόρια)

Κράτησε δυνάμεις, απέφευγε υπερβολές

Εγώ ανήκω στην κατηγορία των μαθητών που προσπαθούσαν να διαβάζουν συγκεντρωμένα – κάνοντας όμως παράλληλα πολλά διαλείμματα. Θεωρούσα σημαντικό το να μην κάνω υπερβολές για να μπορέσω να κρατήσω δυνάμεις μέχρι το τέλος.

Η αλήθεια είναι πως δεν στερήθηκα πολλά πράγματα, καθώς τα Σαββατοκύριακά μου περιλάμβαναν και βόλτες αλλά και διάβασμα. Βέβαια, καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι γονείς μου και οι καθηγητές μου, αφού με βοήθησαν να έχω αφενός καλή ψυχολογία και αφετέρου σωστή καθοδήγηση.

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΜΑΛΗ (18.852 + 1.992 μόρια BONUS ως πρωταθλήτρια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου)

Πρωταθλήτρια σε εξετάσεις και ποδόσφαιρο

Ηταν σίγουρα μια κουραστική χρονιά, αλλά είχα αρκετή στήριξη από όλους τους καθηγητές του σχολείου (Αριστοτέλειο Κολέγιο), όπως φυσικά και από την οικογένειά μου. Κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια, έκανα και φροντιστήριο, πέρα από τα ενισχυτικά μαθήματα που κάναμε στο σχολείο, και σε συνδυασμό με τα μόρια BONUS 10% που πήρα ως πρωταθλήτρια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, με έφεραν σε αυτό που πάντα ήθελα, την Ιατρική. Θα ήθελα να περάσω στην πόλη μου τη Θεσσαλονίκη, εναλλακτικά όμως θα δηλώσω Αλεξανδρούπολη που είναι ο αδερφός μου. Ημουν πάντα άριστη μαθήτρια, απλά φέτος κατέβαλα τη μεγαλύτερη προσπάθεια και τα κατάφερα. Διάβαζα περίπου 5 ώρες την ημέρα, αλλά έβγαινα, δεν στερήθηκα κάτι.

ΕΛΠΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ

Δίδυμη επιτυχία στις Πανελλαδικές

Γεννήθηκαν με λίγα δευτερόλεπτα διαφορά, αλλά μέχρι τώρα «πορεύονται» μαζί, και μαζί χαίρονται για την επιτυχία τους, αφού η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, βρήκε τον Δήμητρη Λαμπρόπουλο και την δίδυμη αδελφή του Κανελλίνα, να κάνουν σχέδια για το μέλλον.

Διπλή επιτυχία και διπλή χαρά για την οικογένεια, τους φίλους αλλά και τους καθηγητές τους, που ήταν στο πλευρό τους σε όλη αυτή την προσπάθεια.


 
 
Ο Δημήτρης συγκέντρωσε 19.336 μόρια και η χαρά του ήταν απερίγραπτη, αφού όπως αποκάλυψε στην εφημ. «Πατρίς» ήξερε ότι έχει γράψει καλά, αλλά δεν περίμενε να φτάσει τόσο ψηλά. Όσον αφορά την πρώτη του προτίμηση, ακόμα δεν έχει καταλήξει, αφού έχει εξεταστεί και σε μαθήματα που του «ανοίγουν» και τον Τομέα Υγείας και τις Τεχνολογικές Επιστήμες, οπότε έχει ακόμα λίγες ημέρες – μέχρι την συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου, να το σκεφτεί. Από την άλλη πλευρά, Κανελλίνα με 16.286 μόρια, βρίσκεται μεταξύ Μαθηματικού και Πολυτεχνείου.

newsbeast
eleftherostypos