Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Από επιχειρηματίας κατέληξε άστεγος. H πικρή ιστορία του Ηλία


Η ιστορία του Ηλία Ζαχαριουδάκη από την Κρήτη θα μπορούσε να γίνει κινηματογραφική ταινία και να σπάσει ταμεία… Από επιχειρηματίας και ευτυχισμένος σύζυγος και πατέρας, τριών παιδιών που έγιναν επιστήμονες, κατέληξε άστεγος, με... 

 
 
 
 
 
 
 
τον ίδιο και την οικογένεια του από τη μία στιγμή στην άλλη να βρίσκονται στο δρόμο λόγω έξωσης.

Όλα στη ζωή του άλλαξαν εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που χτύπησε τη χώρα. Η μία δυσκολία άρχισε να έρχεται μετά την άλλη, και έτσι η ζωή που είχε στρώσει ο Ηλίας προσφέροντας όλα τα βασικά στα τρία του παιδιά ανατράπηκε, ενώ τα προβλήματα υγείας της γυναίκας του γονάτισαν την οικογένεια. Το αποκορύφωμα ήρθε πριν λίγες ημέρες όταν τους έκαναν έξωση.

Μάλιστα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα neakriti.gr, το βράδυ της Πέμπτης ήταν δύσκολο για τον ίδιο που με τον μεγαλύτερο γιο του κλήθηκε να διανυκτερεύσει στην ύπαιθρο, ενώ τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας φιλοξενήθηκαν σε συγγενικά σπίτια.

«Υπήρχε μια διαφωνία με το συμφωνημένο μίσθωμα με την εκμισθώτρια της μέχρι πρότινος οικογενειακής του στέγης» ,αναφέρει στο neakriti.gr η δικηγόρος που έχει αναλάβει τον κ. Ζαχαριουδάκη δυνάμει του θεσμού της νομικής βοήθειας σε άπορους πολίτες, προσθέτοντας : «Ο εντολέας μου είναι θύμα ενός νόμου ο οποίος είναι ανελαστικός, δεν εξετάζει τους λόγους για τους οποίους ο εκάστοτε μισθωτής περιέρχεται σε αδυναμία, με τα περιθώρια ανατροπής μιας τέτοιας διαδικασίας έξωσης να είναι πολύ περιορισμένα. Δεν υπήρχε αμφιβολία ότι ο εντολέας μου θα συμμορφωνόταν με τη δικαστική απόφαση και θα παρέδιδε το μίσθιο εντός ολίγων ημερών, οι οποίες ήταν απαραίτητες για τη μετεγκατάσταση του ενόψει και των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει ο ίδιος και η οικογένεια του».

Ο ίδιος ο πρώην επιχειρηματίας είχε συγκινήσει προ ημερών μέσω του Facebook, όπου έκανε την παρακάτω ανάρτηση:

ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ .... ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....

Είμαι άνεργος εγώ και η γυναίκα μου με τρία παιδιά ... Αύριο Τετάρτη 26/07/2017, 8:30 το πρωί αντιμετωπίζω έξωση από το σπίτι (ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΛΕΤΙΤΖΗ 22), που είχα ενοικιάσει και διέθεσα πολλά χρήματα για να το κάνω κατοικήσιμο και με προφορική διαβεβαίωση, ότι δεν θα έφευγα ποτέ, τώρα μου ζητάνε το σπίτι. Σε 3 εργάσιμες μέρες, πρέπει να το μαζέψω τα πράγματα μου και να φύγω από το σπίτι, κάτι που είναι αδύνατο, γιατί δεν έχω βρει ακόμη σπίτι να μείνω και ζητάω την βοήθεια σας, να μου δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να βρω σπίτι να μετεγκατασταθώ .

Όποιος από τους φίλους μου, μπορεί να επέμβει και να με βοηθήσει ας το κάνει, γιατί πρόκειται για ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.

Σας ευχαριστώ ...