Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Σοφίνα Λαζαράκη: «Τον ρόλο τον πήρα ανάμεσα σε 1.000 κορίτσια»


Η κόρη της Μαίρης Μηλιαρέση επιλέχτηκε ανάμεσα σε 1000 κορίτσια για να παίξει στην Παρθένα Ζωή.

Η 21χρονη κόρη της... 

 
 
 
 
 
 
Μαίρης Μηλιαρέση και πρωταγωνίστρια του ομώνυμου σίριαλ, μιλάει να την παρθενική της εμφάνιση στην τηλεόραση με ενθουσιασμό και μοιράζεται μαζί μας τα επόμενα σχέδια της.

«Τον ρόλο τον πήρα ανάμεσα σε 1.000 κορίτσια, τα οποία δοκιμάστηκαν σε ακροάσεις για τον ρόλο της Ζωής. Η μητέρα μου αλλά και ο πατέρας μου ήξεραν ότι είχα αποφασίσει να πάω στην οντισιόν του ΑΝΤ1 και με στήριζαν. Όταν έμαθαν ότι πήρα τον ρόλο, πέταξαν από τη χαρά τους, το ίδιο κι εγώ» αναφέρει στην Espresso και συνεχίζει: «Από μικρή στο Κολλέγιο Αθηνών, από όπου και αποφοίτησα, έπαιρνα μέρος σε σχολικές θεατρικές παραστάσεις και κυρίως χορευτικές, αφού σπουδάζω κλασικό χορό. Αλλά τα πλατό και τα στούντιο ήταν μέρος της καθημερινότητας μου, λόγω της μητέρας μου. Φέτος, λοιπόν, τον Σεπτέμβριο θα έδινα εξετάσεις για να περάσω στην Ανώτατη Κρατική Σχολή Χορού, αλλά λοξοδρόμησα λόγω της “Ζωής”».

Πηγή: www.gossip-tv.gr