Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Αγγέλα Σιδηροπούλου: Η κόρη της Παπακώστα μιλάει για τον πρώτο της δίσκο

 
Μπορεί η μητέρα της ν’ ασχολείται με την πολιτική, εκείνη επέλεξε έναν διαφορετικό τρόπο έκφρασης που δεν είναι άλλος από την μουσική.

«Πάντα...

 
   
 

 
στήριζαν αυτό που κάνω, ίσως επειδή έβλεπαν ότι είμαι χαρούμενη με αυτό. Με εμπιστεύονται. Είναι και οι δύο καλλιτεχνικές φυσιογνωμίες και χαίρονται με τη δουλειά μου» δήλωσε η 27χρονη Αγγέλα Σιδηροπούλου και συνέχισε «’Έπαιζα την καλή και την κακή Αντζελίνα στη μαμά μου και, αντί να με πάει σε ψυχολόγο, με πήγε σε θεατρικό εργαστήρι»

Η Αγγέλα Σιδηροπούλου πριν λίγους μήνες έβγαλε το πρώτο της single «Καλοκαίρι έρχεται» με την υπογραφή του Χρήστου Θεοδώρου και του Γιάννη Γούνα.

«Ο κόσμος το υποδέχθηκε πολύ όμορφα. Ο Χρήστος είναι ένα», από τους καλύτερους συνθέτες. ‘Εχουμε μπει από πέρυσι τον Δεκέμβριο στο στούντιο και ετοιμάζουμε κομμάτια για τον πρώτο μου δίσκο πού θα κυκλοφορήσει σύντομα. Γράφω και εγώ στίχους και μουσική, οπότε θα βάλουμε και κάτι δικό μου. Ο Γιάννης είναι επίσης εξαιρετικός. Είναι ηθοποιός, ζωγράφος, ποιητής, γράφει στίχους. ‘Ηρθαν όλα πολύ απλά. Για κάποιον λόγο, όταν από μικρός ονειρεύεσαι να κάνεις κάποια πράγματα, με έναν μαγικό τρόπο πραγματοποιούνται. Ήξερα ότι θα συμβεί. Όλα έρχονται ήσυχα με μια ροή» δήλωσε στην εφημερίδα Ελευθερία και συνέχισε για τις κριτικές.

«Μεγάλωσα με πολύ κόσμο και σε χώρους δύσκολους, οπότε δεν με στενοχωρούν αυτά. ‘Εχω κάνει… στρατιωτική εκπαίδευση τόσο στο σπίτι όσο και στη σχολή και είμαι πολύ πειθαρχημένη. Πιο πολύ στενοχωριέμαι για τους δικούς μου ανθρώπους όταν συμβαίνει κάτι, παρά για τη δουλειά».

‘Εχει σκεφτεί να πάει στο εξωτερικό;

«Μου έχει περάσει από το μυαλό. Με στενοχωρεί που είμαστε όλοι μέσα στο άγχος. Θέλεις να κάνεις τα πράγματα που αγαπάς, αλλά δεν μπορείς να ζήσεις από αυτά. Οπότε όλο αυτό σε επηρεάζει στη συμπεριφορά σου και στις ανθρώπινες σχέσεις σου. Τσακώνεσαι, δεν τα πας καλά με τους γύρω σου, κλείνεσαι στον εαυτό σου. Καταλαβαίνω τα παιδιά που θα φύγουν έξω και τους γονείς που θα τους πουν: “Να πας για να βρεις την τύχη σου”. Απλώς εγώ είμαι της θετικής ενέργειας και ο σκέψης και επιμένω ότι όταν πάει κάτι στραβά, πρέπει όλοι μας να αλλάξουμε ο καθένας ξεχωριστά και να προσπαθήσουμε να νιώθουμε καλύτερα και με λιγότερα πράγματα. Εγώ μένω ,μόνη μου, αλλά είμαι τυχερή γιατί είναι κοντά οι γονείς μου και έχω το πιάτο το φαγητό εξασφαλισμένο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζομαι για τους ανθρώπους γύρω μου και όλα όσα συμβαίνουν»





Πηγή: www.gossip-tv.gr