Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Μαρία - Ελένη Λυκουρέζου: Ετσι έμαθα ότι πέθανε η μητέρα μου - BINTEO


Δεν έχω πενθήσει, αλλά κλαίω αρκετά συχνά. Στο Πόρτο Ράφτη δεν πάει πια κανείς. Εγώ δεν μπορώ να ξαναπάω». Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου μίλησε στην... 









Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο στην εκπομπή του DOT. Για την απώλεια της μητέρας της αλλά και τον τρόπο που έμαθε για τον θάνατό της.

«Δεν μου αρέσει η λέξη «συλλυπητήρια», θα ήθελα να μη μου λέτε τίποτα, ή να μου λένε κάτι διαφορετικό. Το «συλλυπητήρια» με «μαυρίζει». Δεν μου αρέσουν πολύ τα τυπικά. Είμαι καλά. Ακόμα δεν το έχω πολυσυνειδητοποιήσει, αλλά είμαι καλά», ανέφερε.

Η ίδια περιέγραψε και τη στιγμή που έμαθε για τον θάνατο της Ζωής Λάσκαρη: «Ήμουν δίπλα στο Πόρτο Ράφτη, είχα πάει για μπάνιο, έφευγα δηλαδή εκείνη την ώρα, ήμουν Πόρτο Ράφτη ακόμα και με παίρνει ο μπαμπάς μου και μου λέει «Η μαμά σου δεν ξύπνησε. Ούρλιαζα! Έπαθα σοκ. Ήμουν μέσα στο αυτοκίνητο, δεν καταλάβαινα, πήγαινα αντίθετα με έβριζαν όλοι. Δεν ξέρω πώς έφτασα, πώς δεν τράκαρα. Είχα θολώσει. Ήμουν 5 λεπτά απόσταση. Πήγα στο σπίτι και το είδα κι εγώ.

«Δεν έχω πενθήσει, αλλά κλαίω αρκετά συχνά. Στο Πόρτο Ράφτη δεν πάει πια κανείς. Εγώ δεν μπορώ να ξαναπάω. Εκεί έμεναν οι γονείς μου με την αδελφή μου και την ανιψιά μου. Εγώ δεν μπορώ να ξαναπάω στο Πόρτο Ράφτη. Ο μπαμπάς μου έχει φύγει από το σπίτι και μένει τώρα στο πατρικό του στο Κολωνάκι και η αδελφή μου θα αποχωρήσει κι εκείνη σε λίγο καιρό. Ειδικά ο πατέρας μου που έμενε εκεί, που ήταν η γυναίκα του, σε όλα είναι η μαμά», ανέφερε ακόμη η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου.



zappit