Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Ο λόγος που η Α. Βουγιουκλάκη διέκοψε για μήνες τα γυρίσματα της ταινίας «Η Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά»


Το 1968 ξεκίνησαν στη Μακρινίτσα τα γυρίσματα της ταινίας Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά, με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Το... 

φθινόπωρο του 1968, κατά τη διάρκεια γυρίσματος σκηνής στην πλατεία του χωριού, η Αλίκη Βουγιουκλάκη λιποθύμησε. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Βόλο και υποβλήθηκε σε εξετάσεις, οι οποίες έδειξαν ότι η ηθοποιός διένυε τους πρώτους μήνες εγκυμοσύνης.

«Αν δεν ήμουν εγώ, η Αλίκη δεν θα μπορούσε να μείνει έγκυος», εξομολογείται ο γιατρός Νικόλαος Παπανικολάου. «Ήρθε και μου είπε με βουρκωμένα μάτια: «Γιατρέ, είσαι η μόνη μου ελπίδα για να μείνω έγκυος. Δεν αντέχω άλλο. Έχω γίνει ρεζίλι, γιατί οι εφημερίδες γράφουν ότι είμαι στείρα». Της έκανα λοιπόν μια μικρή επέμβαση και η Αλίκη έμεινε έγκυος. Τότε έγινε χαλασμός Κυρίου σε όλα τα ΜΜΕ της εποχής», λέει ο ίδιος.

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα γυρίσματα που συμπεριλάμβαναν τη Βουγιουκλάκη, διακόπηκαν. Η ολοκλήρωσή τους έγινε μετά τη γέννηση του Γιάννη Παπαμιχαήλ, τον Ιούνιο του 1969.