Δικαιολογημένο το ξέσπασμα του αντιδημάρχου
«Την ώρα που άνδρες και γυναίκες στο ΑΤ και το Τ. Ασφαλείας Ραφήνας Πικερμίου παλεύουν κυριολεκτικά με την ανύπαρκτη υλικοτεχνική υποδομή και την αδιανόητη υποστελέχωση με ευθύνη της...
πολιτικής ηγεσίας, να βγάλουν έστω βάρδιες και να κάνουν τα δέοντα, οι ανεκδιήγητοι επιτελικοί του “κοίτα Μιχάλη μου το χάλι σου” αφαιρούν περιπολικά και στελέχη για να “φυλάνε” τον κο…Φουρθιώτη επί 24ώρου βάσεως. Και αυτοί του Υπουργείου του σερίφη μιλάνε για την ασφάλεια του πολίτη και δεν ντρέπονται. Ούτε ένα γραμμάριο τσίπας δεν έχει μείνει» είχε γράψει ο Χρήστος Τσεμπέρης, αντιδήμαρχος Ραφήνας για τους αστυνομικούς που τα περιπολικά που απασχολούνται ώστε να συνοδεύουν τον παρουσιαστή Μένιο Φουρθιώτη.
Αυτή ακριβώς είναι η κοινωνική διάσταση του θέματος που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Δεν μπορεί δεκάδες χιλιάδες κάτοικοι να είναι απροστάτευτοι απέναντι σε εγκληματίες επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα αστυνομικά οχήματα και από την άλλη να ζούμε τις τραγικές καταστάσεις σαν αυτή που περιγράφει ο αντιδήμαρχος.
Στις αιτιάσεις λοιπόν του δικηγόρου κ. Αγαπηνού ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει αστυνομική προστασία στον Μένιο Φουρθιώτη, ισχυρισμούς που διαδίδει μέσω δελτίων τύπου, διαψεύδοντας μάλιστα ότι η BMW που χρησιμοποιεί ο παρουσιαστής ανήκει στην ελληνική αστυνομία, οι απαντήσεις είναι σαφείς και ξεκάθαρες.
Ο κύριος Φουρθιώτης μπορεί να έχει και 10 BMW, που τις έχει αγοράσει, τις έχει νοικιάσει ή οτιδήποτε άλλο και τις πληρώνει από την δικιά του τσέπη. Μία όμως εκ των BMW που χρησιμοποιούσε, τύπου Χ5, ανήκει στο ελληνικό κράτος. Και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, όσους ψευδείς ισχυρισμούς κι αν διαδώσουν οι νομικοί σύμβουλοι του παρουσιαστή.
Όπως επίσης ο ισχυρισμός ότι ο παρουσιαστής πρέπει να διαθέτει αστυνομική προστασία από το κράτος, ως εκδότης ή οτιδήποτε άλλο, δεν ισχύει. Παραθέτουμε αυτούσιο το προεδρικό διάταγμα για του λόγου το ασφαλές που αποδεικνύει ότι η προστασία είναι δυνητική και όχι υποχρεωτική:
Προεδρικό Διάταγμα 100/2012 – ΦΕΚ Α-166/29-8-2012
Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄ 58).
Άρθρο 3
1. Η παράγραφος 9 του άρθρου 70 του π.δ. 141/1991, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 2 του π.δ. 52/2008 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του π.δ. 16/2010, αντικαθίσταται ως εξής:
«. Υποχρεωτικά φρουρούνται οι κατοικίες του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού, επί 24ώρου βάσεως, από την Υπηρεσία Ασφάλειας Προέδρου Δημοκρατίας και την Υπηρεσία Προστασίας Επισήμων, αντίστοιχα, καθώς και οι κατοικίες του Προέδρου και του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, του Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου».
2. Μετά την παράγραφο 9 του άρθρου 70 του π.δ. 141/1991 προστίθεται παράγραφος 9Α ως εξής:
«9Α. Εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας, οι οποίοι αξιολογούνται κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του άρθρου 68, δύνανται να φρουρούνται, επί 24ώρου βάσεως ή ορισμένες ώρες του 24ώρου:
α) Οι κατοικίες των Αρχηγών των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή, από αστυνομικούς της προσωπικής τους ασφάλειας.
Αυτή ακριβώς είναι η κοινωνική διάσταση του θέματος που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Δεν μπορεί δεκάδες χιλιάδες κάτοικοι να είναι απροστάτευτοι απέναντι σε εγκληματίες επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα αστυνομικά οχήματα και από την άλλη να ζούμε τις τραγικές καταστάσεις σαν αυτή που περιγράφει ο αντιδήμαρχος.
Στις αιτιάσεις λοιπόν του δικηγόρου κ. Αγαπηνού ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει αστυνομική προστασία στον Μένιο Φουρθιώτη, ισχυρισμούς που διαδίδει μέσω δελτίων τύπου, διαψεύδοντας μάλιστα ότι η BMW που χρησιμοποιεί ο παρουσιαστής ανήκει στην ελληνική αστυνομία, οι απαντήσεις είναι σαφείς και ξεκάθαρες.
Ο κύριος Φουρθιώτης μπορεί να έχει και 10 BMW, που τις έχει αγοράσει, τις έχει νοικιάσει ή οτιδήποτε άλλο και τις πληρώνει από την δικιά του τσέπη. Μία όμως εκ των BMW που χρησιμοποιούσε, τύπου Χ5, ανήκει στο ελληνικό κράτος. Και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, όσους ψευδείς ισχυρισμούς κι αν διαδώσουν οι νομικοί σύμβουλοι του παρουσιαστή.
Όπως επίσης ο ισχυρισμός ότι ο παρουσιαστής πρέπει να διαθέτει αστυνομική προστασία από το κράτος, ως εκδότης ή οτιδήποτε άλλο, δεν ισχύει. Παραθέτουμε αυτούσιο το προεδρικό διάταγμα για του λόγου το ασφαλές που αποδεικνύει ότι η προστασία είναι δυνητική και όχι υποχρεωτική:
Προεδρικό Διάταγμα 100/2012 – ΦΕΚ Α-166/29-8-2012
Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄ 58).
Άρθρο 3
1. Η παράγραφος 9 του άρθρου 70 του π.δ. 141/1991, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 2 του π.δ. 52/2008 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του π.δ. 16/2010, αντικαθίσταται ως εξής:
«. Υποχρεωτικά φρουρούνται οι κατοικίες του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού, επί 24ώρου βάσεως, από την Υπηρεσία Ασφάλειας Προέδρου Δημοκρατίας και την Υπηρεσία Προστασίας Επισήμων, αντίστοιχα, καθώς και οι κατοικίες του Προέδρου και του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, του Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου».
2. Μετά την παράγραφο 9 του άρθρου 70 του π.δ. 141/1991 προστίθεται παράγραφος 9Α ως εξής:
«9Α. Εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας, οι οποίοι αξιολογούνται κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του άρθρου 68, δύνανται να φρουρούνται, επί 24ώρου βάσεως ή ορισμένες ώρες του 24ώρου:
α) Οι κατοικίες των Αρχηγών των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή, από αστυνομικούς της προσωπικής τους ασφάλειας.
β) Οι κατοικίες των Αντιπροέδρων της Κυβέρνησης και των Υπουργών, λαμβανομένων υπόψη των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου του οποίου προΐστανται, καθώς και τυχόν ζητημάτων που εμπίπτουν στις εν λόγω αρμοδιότητες και απασχολούν την επικαιρότητα, εκ των οποίων προκύπτει κίνδυνος ή απειλή εκδήλωσης εγκληματικής σε βάρος τους ενέργειας που δικαιολογεί τη φρούρηση.
γ) Οι κατοικίες των πρώην Προέδρων Δημοκρατίας, των πρώην Πρωθυπουργών, των αναπληρωτών Υπουργών και των Υφυπουργών.
δ) Τα κεντρικά κτίρια στέγασης των Υπουργείων.
ε) Τα μη κεντρικά κτίρια των Υπουργείων, καθώς και τα κτίρια εποπτευομένων από αυτά οργανισμών, σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις.
στ) Τα κεντρικά Γραφεία των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και τα κτίρια στέγασης των διπλωματικών αποστολών.
ζ) Οι νομίμως λειτουργούντες τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας, για τους οποίους διατίθενται μέχρι τρεις (3) αστυνομικοί, καθώς και οι πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες, για τις οποίες διατίθεται ένας (1) αστυνομικός.».
γ) Οι κατοικίες των πρώην Προέδρων Δημοκρατίας, των πρώην Πρωθυπουργών, των αναπληρωτών Υπουργών και των Υφυπουργών.
δ) Τα κεντρικά κτίρια στέγασης των Υπουργείων.
ε) Τα μη κεντρικά κτίρια των Υπουργείων, καθώς και τα κτίρια εποπτευομένων από αυτά οργανισμών, σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις.
στ) Τα κεντρικά Γραφεία των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και τα κτίρια στέγασης των διπλωματικών αποστολών.
ζ) Οι νομίμως λειτουργούντες τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας, για τους οποίους διατίθενται μέχρι τρεις (3) αστυνομικοί, καθώς και οι πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες, για τις οποίες διατίθεται ένας (1) αστυνομικός.».
newsbreak.gr