Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Κ.Γ: Τρικυμία εν κρανίω - Για τον σταλινικό κουκουέ ο λόγος

 
Ώστε έτσι Σαββίδη Παναγιώτη δεν είσαι στέλεχος του ΚΚΕ; Μήπως σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είσαι ούτε μέλος πια; Παρότι που μέχρι πριν λίγο καιρό υπέγραφες κείμενα που αν ψάξει λίγο κανείς θα βρει τέτοια στο διαδίκτυο, αλλά και στον τοπικό έντυπο τύπο ως "ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΛΟΣ ΚΚΕ ΤΗΣ Κ.Ο. Πιερίας";  Πότε υπογράφεις ως μέλος του ΚΚΕ κάτω από τις κατάπτυστες κομμουνιστικές μπουρδολογίες και πότε εμφανίζεσαι ως σκέτος...
 




Σαββίδης. Νομίζεις πως με τη σύγχυση που επικρατεί στο μυαλό σου ότι θα κοροϊδέψεις έστω και κάποιον με αυτόν τον τρόπο;

Στο σημερινό ανορθόγραφο, ως συνήθως, κείμενο σου γράφεις μεταξύ άλλων:
"Πιστεύω της θέσεις του ΚΚΕ, της υποστηρίζω, αλλά δεν το εκπροσωπώ από τα κείμενα μου.
Εγώ εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου και καταθέτω μόνο το πολιτικό μου πιστεύω, την πολιτική μου άποψη, υποστηρίζοντας της θέσεις του ΚΚΕ". 

Τρικυμία εν κρανίω έχεις Σαββίδη κουκουέ, και σταμάτα να κακοποιείς την ελληνική γλώσσα. Και ένα παιδάκι του νηπιαγωγείου γνωρίζει πως γράφονται τα άρθρα στον πληθυντικό.

Κ.Γ.