Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Πρωινή βόλτα με την κόρη της έκανε γνωστή παρουσιάστρια


Η γνωστή παρουσιάστρια έγινε μανούλα πριν τρεις μήνες και ζει την απόλυτη ευτυχία.

Η... 

 
 
 
Φλορίντα Πετρουτσέλι το Σάββατο το πρωί έβαλε την κόρη της στο μάρσιπο και βγήκαν για περίπατο στη γειτονιά. Η ίδια «ανέβασε» φωτογραφία τους στην προσωπική της σελίδα στο instagram κι έγραψε: «Η ωραιότερη βόλτα είναι αυτη…??#walking #mybaby#χαζομαμα???#Inglesina #baby #mum».

«Είμαι μία νέα μαμά. Το μωράκι μου είναι πενήντα ημερών, είναι πολύ μικρούλα… Είμαι πολύ χαρούμενη… Εγώ που λατρεύω τον ύπνο, κοιμάμαι στην καλύτερη περίπτωση τρεις ώρες την ημέρα. Θηλάζω κάθε τρεις ώρες… Σου ορκίζομαι την παίρνω αγκαλιά κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω « και λέω τώρα; Είμαι μαμά….» περίεργο συναίσθημα.» είπε η πρώην συνεργάτιδα της Σταματίνας Τσιμτσιλή στην εκπομπή Happy Day. Και συνέχισε μιλώντας για τα κιλά της γέννας που προσπαθεί να χάσει: «Έχω ακόμα κοιλίτσα και μπουτάκια από την εγκυμοσύνη. Πήρα μόνο οκτώ κιλά, τα έχασα αμέσως, γρήγορα, αλλά δεν ξέρω πως έγινε και τα ξαναπήρα… Όταν γέννησα, μετά από δέκα μέρες ήμουν πιο αδύνατη, αλλά μετά έφαγα και πήρα κάποια…», δήλωσε πριν λίγο καιρό.





Πηγή: www.gossip-tv.gr