Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Ελλάδα,μάνα μου και μητριά μου.(Στον Θοδωρή Τενέζο,που κλείνει εβδομήντα δύο ημέρες απεργία πείνας ).



Μάνα Ελλάδα μου και μητριά μου.



Σαν τον Φρίξο και την Έλλη,
μάνα Ελλάδα μου Νεφέλη
μ΄εγκατέλειψες.

Στην Ινώ με έχεις δώσει,
μα αυτή μ΄έχει λαβώσει,
για να χαίρεται.

Στους κακούς καιρούς πετάω,
δυο φτερά πληγές φοράω,
στους αέρηδες.

Στον ατζέντη μ΄έχει δώσει,
όσο,όσο να γλυτώσει,
και παινεύεται.

Μ΄έβαλε και στην ρουλέτα,
το ΄πε ο ατζέντης νέτα-σχέτα
και δεσμεύεται...

Στα ευτελή να με κληρώσει,
φτάνει να μ΄αποκληρώσει,
κι ας μη φαίνεται.

Στοίχημα άχαστο έχει βάλει,
μάνα μου να με πεθάνει,
μα δεν έρχεσαι.

Γιώργος Κανλής


Υ.γ. Μ΄αυτό το ταπεινό μου ποίημα καταγγέλω την αναλγησία της μητριάς Πατρίδος,
της σύγχρονης Ινούς μας ,για την αναλγησία προς τον απεργό, Θοδωρή Τενέζο ! Να ντρέπεστε !