ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ο "Καβαλιέρε" των Ιωαννίνων!
Άριστος αντιγραφέας των επικοινωνιακών πρακτικών Μπερλουσκόνι αποδεικνύεται ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Νίκος Γκόντας, ο οποίος δε διστάζει τη στιγμή που η πόλη και οι Γιαννιώτες στενάζουν κάτω από σοβαρότατα προβλήματα, αυτός να επιχειρεί να αλλάξει την "ατζέντα" και αντί να διεκδικεί περισσότερα για τον τόπο μας να φωτογραφίζεται στο Δημαρχείο με... 19χρονα φωτομοντέλα, όπως και ο "Καβαλιέρε".
Αυτό δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει, καθώς την τελευταία δεκαετία και στην πόλη μας (διά χειρός Νίκου Γκόντα), όπως άλλωστε και στην Ιταλία (διά χειρός Σίλβιο Μπερλουσκόνι), το χαρακτηριστικό του μπερλουσκονισμού ως πολιτικής ηγεμονίας του εργολαβικο-οικονομικού τοπικού κεφαλαίου αλλά και ως ενός νέου τύπου τηλεπικοινωνιακού φασισμού αποτέλεσε ένα υποχρεωτικό μέρος της τοπικής πολιτικής σκέψης κάθε Γιαννιώτη μικροαστού.
Και για όσους αρχίζουν να θεωρούν δυσνόητα τα όσα λέμε και νομίζουν, πως μεσημεριάτικα κάνουμε υψηλή πολιτική ανάλυση, θα τους θυμίσουμε, πως όπως ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι,αρέσκεται να λέει με κάθε ευκαιρία, πως ξεκίνησε από πολύ χαμηλά για να επιβιώσει, (ως φοιτητής τραγουδούσε σε κρουαζιερόπλοια), έτσι και ο Δήμαρχος Ιωαννίνων δεν χάνει την ευκαιρία αρκετά συχνά να μας υπενθυμίζει, από πόσο χαμηλά ξεκίνησε (το φτωχόπαιδο από τη Βαρλάαμ, που ως φοιτητής δούλευε σε οικοδομές).
Γίνεται όλο και πιο έντονα σαφές ότι αυτός ο μεταμοντέρνος φασισμός του Νίκου Γκόντα, βρίσκει μεγάλη αποδοχή στη φτωχολογιά της πόλης, αφού καταφέρνει με αριστοτεχνικό τρόπο να εισαγάγει στην Ηπειρωτική πρωτεύουσα τον ολικό-ακραίο νεοφιλευθερισμό της εποχής μας.
Αναρτήθηκε στο http://epirusgate.blogspot.com/2009/06/blog-post_9022.html
Άριστος αντιγραφέας των επικοινωνιακών πρακτικών Μπερλουσκόνι αποδεικνύεται ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Νίκος Γκόντας, ο οποίος δε διστάζει τη στιγμή που η πόλη και οι Γιαννιώτες στενάζουν κάτω από σοβαρότατα προβλήματα, αυτός να επιχειρεί να αλλάξει την "ατζέντα" και αντί να διεκδικεί περισσότερα για τον τόπο μας να φωτογραφίζεται στο Δημαρχείο με... 19χρονα φωτομοντέλα, όπως και ο "Καβαλιέρε".
Αυτό δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει, καθώς την τελευταία δεκαετία και στην πόλη μας (διά χειρός Νίκου Γκόντα), όπως άλλωστε και στην Ιταλία (διά χειρός Σίλβιο Μπερλουσκόνι), το χαρακτηριστικό του μπερλουσκονισμού ως πολιτικής ηγεμονίας του εργολαβικο-οικονομικού τοπικού κεφαλαίου αλλά και ως ενός νέου τύπου τηλεπικοινωνιακού φασισμού αποτέλεσε ένα υποχρεωτικό μέρος της τοπικής πολιτικής σκέψης κάθε Γιαννιώτη μικροαστού.
Και για όσους αρχίζουν να θεωρούν δυσνόητα τα όσα λέμε και νομίζουν, πως μεσημεριάτικα κάνουμε υψηλή πολιτική ανάλυση, θα τους θυμίσουμε, πως όπως ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι,αρέσκεται να λέει με κάθε ευκαιρία, πως ξεκίνησε από πολύ χαμηλά για να επιβιώσει, (ως φοιτητής τραγουδούσε σε κρουαζιερόπλοια), έτσι και ο Δήμαρχος Ιωαννίνων δεν χάνει την ευκαιρία αρκετά συχνά να μας υπενθυμίζει, από πόσο χαμηλά ξεκίνησε (το φτωχόπαιδο από τη Βαρλάαμ, που ως φοιτητής δούλευε σε οικοδομές).
Γίνεται όλο και πιο έντονα σαφές ότι αυτός ο μεταμοντέρνος φασισμός του Νίκου Γκόντα, βρίσκει μεγάλη αποδοχή στη φτωχολογιά της πόλης, αφού καταφέρνει με αριστοτεχνικό τρόπο να εισαγάγει στην Ηπειρωτική πρωτεύουσα τον ολικό-ακραίο νεοφιλευθερισμό της εποχής μας.
Αναρτήθηκε στο http://epirusgate.blogspot.com/2009/06/blog-post_9022.html