ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
- O ετήσιος μέσος όρος επιβιβάσεων στο μετρό είναι περίπου 170 εκατομμύρια.
- Η μέση ημερήσια επιβατική κίνηση είναι περίπου 650.000 επιβάτες στο μετρό, ενώ στον ηλεκτρικό 450.000.
- Η Γραμμή 1 Πειραιάς - Κηφισιά έχει μήκος 25,8 χιλιόμετρα, η διαδρομή διαρκεί 51 λεπτά και η μέση ταχύτητα του συρμού είναι 71 χιλ/ώρα.
- Η Γραμμή 2 Άγιος Αντώνιος - Άγιος Δημήτριος/Αλέξανδρος Παναγούλης έχει 14 σταθμούς και μήκος 10,9 χιλιόμετρα.
- Η Γραμμή 3 Αιγάλεω - Δουκίσσης Πλακεντίας έχει 13 σταθμούς και μήκος 16,4 χιλιόμετρα.
- Από στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο ο προαστιακός διανύει 20,7 χλμ.
- Το κόστος των επεκτάσεων του μετρό ανέρχεται συνολικά σε 1,4 δισ. ευρώ, 50% του ποσού θα καλυφθεί από πόρους της Ε.Ε.
- Ο ΗΣΑΠ έχει στη διάθεσή του 44 συρμούς και 248 οχήματα συνολικά.
- Υπάρχουν 36 ειδικές λωρίδες λεωφορείων στην Αττική, συνολικού μήκους 50,91 χλμ.
- Η ΕΘΕΛ (Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων ) διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους λεωφορείων φυσικού αερίου στην Ευρώπη με 416 οχήματα.
Όλα ωραία και καλά...τότε γιατί γκρινιάζουμε για την συγκοινωνία και παίρνουμε όλοι το αυτοκίνητο;
- Η μέση ημερήσια επιβατική κίνηση είναι περίπου 650.000 επιβάτες στο μετρό, ενώ στον ηλεκτρικό 450.000.
- Η Γραμμή 1 Πειραιάς - Κηφισιά έχει μήκος 25,8 χιλιόμετρα, η διαδρομή διαρκεί 51 λεπτά και η μέση ταχύτητα του συρμού είναι 71 χιλ/ώρα.
- Η Γραμμή 2 Άγιος Αντώνιος - Άγιος Δημήτριος/Αλέξανδρος Παναγούλης έχει 14 σταθμούς και μήκος 10,9 χιλιόμετρα.
- Η Γραμμή 3 Αιγάλεω - Δουκίσσης Πλακεντίας έχει 13 σταθμούς και μήκος 16,4 χιλιόμετρα.
- Από στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο ο προαστιακός διανύει 20,7 χλμ.
- Το κόστος των επεκτάσεων του μετρό ανέρχεται συνολικά σε 1,4 δισ. ευρώ, 50% του ποσού θα καλυφθεί από πόρους της Ε.Ε.
- Ο ΗΣΑΠ έχει στη διάθεσή του 44 συρμούς και 248 οχήματα συνολικά.
- Υπάρχουν 36 ειδικές λωρίδες λεωφορείων στην Αττική, συνολικού μήκους 50,91 χλμ.
- Η ΕΘΕΛ (Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων ) διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους λεωφορείων φυσικού αερίου στην Ευρώπη με 416 οχήματα.
Όλα ωραία και καλά...τότε γιατί γκρινιάζουμε για την συγκοινωνία και παίρνουμε όλοι το αυτοκίνητο;
--
http://i-diadromi.blogspot.com/