Φανταστικός διάλογος με τον Δήμαρχο Κατερίνης
Γράφει ο Κώστας Κανσουζίδης | |
Δήμαρχος: Το ξέρετε ότι υπάρχει ποδηλατόδρομος στην οδό Εθνικής Αντίστασης; Πετύχαμε μ’ ένα σμπάρο τρία τρυγόνια. Μπορεί κανείς να κινηθεί με το αυτοκίνητό του, αλλά προβλέψαμε επίσης χώρο για τους πεζούς και τα ποδήλατα. Δημότης: Κάποιο λάθος κάνετε κύριε Δήμαρχε. Έχω χρόνια που περνώ από την Εθνικής Αντίστασης με το ποδήλατό μου και δεν είδα κανένα ποδηλατόδρομο. Δήμαρχος: Το έχουμε κρυφό καμάρι. Δημότης: Δηλαδή; Δήμαρχος: Δεν κοιτάξατε καλά. Θα πρέπει ν’ ανεβείτε στο αριστερό πεζοδρόμιο, καθώς απομακρυνόμαστε από το κέντρο της Κατερίνης, και θα το δείτε.
Την άλλη μέρα, ανέβηκα στο πεζοδρόμιο, και επιτέλους τον είδα. Μια στενή λωρίδα από υλικό ασφάλτου, χωρίς σήμανση, όπου θα πρέπει να ελίσσεσαι ανάμεσα σε πεζούς, κάδους απορριμμάτων, εμπορεύματα των διπλανών καταστημάτων, σταθμευμένα μηχανάκια και ποδήλατα.
ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
1. Να πως πρέπει ν’ είναι οι ποδηλατόδρομοι κε Δήμαρχε. Αυτός είναι από την Καρδίτσα. Τι λέτε; Είναι καλύτερος από τους δικούς μας; 2. Γνωρίζετε κύριε Δήμαρχε ότι η Κατερίνη ανήκει στο δίκτυο πόλεων για την βιώσιμη κινητικότητα και το ποδήλατο;
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΣΤΙΚΗΣ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ» Στην Αθήνα σήμερα την 10 / 9 /2005 , μεταξύ των κατωτέρω συμβαλλομένων Δήμων και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου: Αγ. Βαρβάρας- Αττικής, Αθηναίων, Αμαλιάδας, Απ. Παύλου- Ημαθίας, Αρτεμισίου Ευβοίας, Άσσου - Λεχαίου- Κορινθίας, Αχελώου Καρδίτσας. Βελβεντού, Βόλου, Ελευσίνας, Ηρακλείου Κρήτης, Θεσσαλονίκης, Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου, Καλαμπάκας, Καρδίτσας, Καστοριάς, Κατερίνης, Κιλκίς.. Κω, Λάρισας, Λαυρεωτικής- Αττικής, Μελισσιών- Αττικής, Μητρόπολης- Καρδίτσας, Μοσχάτου-Αττικής, Μύρινας- Λέσβου, Νέας Ιωνίας- Μαγνησίας, Νέσσωνος- Λάρισας, Νίκαιας-Αττικής, Ξυλοκάστρου- Κορινθίας, Παλαμά- Καρδίτσας, Παπάγου- Αττικής, Πέτρας -Λέσβου, Πλαστήρα- Καρδίτσας, Πτολεμαϊδας, Ρόδου, Σερρών, Σοφάδων-Καρδίτσας, Σικυωνίων- Κορινθίας, Ταμασίου- Καρδίτσας, Τρικκαίων, Φαρκαδόνας-Τρικάλων, Χαλανδρίου- Αττικής Ψυχικού, του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας (ΚΕΔΚΕ) συνομολογούνται και γίνονται αμοιβαία αποδεκτά τα ακόλουθα: Ολόκληρο το κείμενο υπάρχει στη σελίδα του Δικτύου : www.podilato.gr/skopos.asp
Σημείωση: Το άρθρο απευθύνεται στο θεσμό και όχι στο πρόσωπο του Δημάρχου. Τα έργα που γίνονται αυτήν την εποχή στους δρόμους της Κατερίνης αφορούν μόνο το αυτοκίνητο. Πολλές φορές δε, τα φαρδύτερα πεζοδρόμια που δημιουργούνται, αποτελούν χώρους στάθμευσης των αυτοκινήτων και οι πεζοί ή ποδηλάτες ακροβατούν με κίνδυνο της ζωής τους ανάμεσα στα πεζοδρόμια και τους αυτοκινητοδρόμους
Κανσουζίδης Κώστας (ένας ποδηλάτης)
|