Σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που πραγματοποίησε το ΕΛΚΕΚΑ και αφορούν τις χώρες της Ευρωζώνης για τον μήνα Νοέμβριο 2009, προκύπτει ότι η Ελλάδα κατέχει σταθερά την πρωτιά στις αυξήσεις σε πολλά προϊόντα .
Συγκεριμμένα, η Ελλάδα είναι πρώτη στον πληθωρισμό με 2,1% όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,5%.
Η Ελλάδα είναι πρώτη σε αυξήσεις στην ένδυση με άνοδο των τιμών 2,8% τον Νοέμβριο 2009 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2008 , με δεύτερο το Βέλγιο με 0,9%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,0% .
Η Ελλάδα είναι πρώτη στα παπούτσια με αύξηση 2,8% τον Νοέμβριο 2009 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2008 , με δεύτερη την Αυστρία με 2,7%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,7% .
Η Ελλάδα είναι πρώτη στις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 4,8% τον Νοέμβριο 2009, σε σχέση με τον Νοέμβριο 2008 , με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 2,0%.
Η Ελλάδα είναι πρώτη στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4,0% τον Νοέμβριο 2009, σε σχέση με τον Νοέμβριο 2008 , μέ δεύτερη την Κύπρο με 3,5 %, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 1,7%.
Η Ελλάδα είναι πρώτη σε αυξήσεις στον σιδηρόδρομο με 36,6% τον Νοέμβριο 2009 , σε σχέση με τον Νοέμβριο 2008 , με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 4,1%.