Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΓΕΣΙΕΣ. ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟΥΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΚΟΥΣ .


http://manitaritoubounou.files.wordpress.com/2009/07/i-m-ag-dionysiou-en-olympw-2.jpg

Αγαπητό blog ΛΕΥΤΕΡΙΑ


Χθες δημοσιεύθηκε ένα κείμενο από άλλο συναδελφικό σας blog το οποίο αναφερόταν ειρωνικά και απαξιωτικά στη συνέντευξη των τεσσάρων δημάρχων στο Λιτόχωρο σε ότι αφορά την διαφορά τους με τον κ. Κυρίτση.

Εμείς έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη και από τις δύο φερόμενες πλευρές και έτσι θα θέλαμε να καταθέσουμε και την δική μας άποψη.

Αυτός που έγραψε το κείμενο δείχνει να είναι κάποιος από τον κύκλο του κ. Κυρίτση ή ενδεχομένως και ο ίδιος. Τα επιχειρήματά τους είναι απλοϊκά , αφελή εντελώς έξω από την χριστιανή διδασκαλία . Ακόμη δείχνει να είναι άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει η κοινωνία παρά μόνο το προσωπικό τους συμφέρον που το βαφτίζουν πίστη και λατρεία στον κ. Κυρίτση. Αυτά λοιπόν για το blog αυτό.

Από την άλλη πλευρά η οπερέτα των τεσσάρων δημάρχων δεν έπεισε κανέναν αφού ήταν γενική , αφοριστική , καταγγελτική και χωρίς στοιχεία. Ο δήμαρχος από το γειτονικό νομό ήταν ξεκάθαρο πως δεν αντιλήφθηκε το θέμα , απλά είδε φως και μπήκε. Ο Δήμαρχος πάλι που φιλοξενεί το γυναικείο μοναστήρι ήταν ξεκάθαρο πως ήθελε να εκμεταλλευθεί το μικρόφωνο , λόγω των επικείμενων εκλογών. Όχι ότι αυτό το μικρό μοναστήρι δεν έχει δίκιο, αλλά αυτός ο κύριος εκμεταλλεύεται το θέμα αυτό αφού δεν βλέπουμε και κάποια άλλη βοήθεια να προσφέρει παρά μόνο λόγια και λόγια. Τώρα σε ότι αφορά το δήμαρχο του Δίου , αυτός ήταν φανερό ότι ήταν από άλλο ανέκδοτο. Μίλησε για τριάντα στρέμματα και στη δευτερολογία μασούσε τα λόγια του. Βέβαια οι αγρότες του Δίου φαίνεται να έχουν δίκιο , όμως ποιος να τους ακούσει και ποιος να ασχοληθεί μαζί τους. Ρωτάμε λοιπόν . Ο κ. δήμαρχος του Δίου που ασχολείται μόνο με παράτες , ανθοδέσμες και πλακέτες θα πήγαινε στη συνέντευξη αν δεν ήθελε να ξαναπάρει το χρίσμα; Αυτός πάλι ο παππάς που βράβευσε τον Κυρίτση λόγω της αντιδικίας του με τον Δήμαρχο τι ιστορία είναι πάλι αυτή.

Ερχόμαστε τώρα στο δήμαρχο που από ότι ξέρουμε είναι καθηγητής μαθηματικός αλλά δεν φαίνεται να έχει καμία σχέση με την αυτοδιοίκηση , ούτε φαίνεται να αντιλαμβάνεται το αντικείμενο και που βρίσκεται. Τον είδαμε όμως να βγάζει φοβερό μίσος κατά του ηγούμενου , όχι γιατί αγαπάει το χωριό του αλλά γιατί του υποβλήθηκαν μηνύσεις σε βάρος του και σε βάρος του πάτρωνα του. Αυτού δηλ. που τον διόρισε δήμαρχο και θα τον ευγνωμονεί σε όλη του τη ζωή άσχετα για το κακό που κάνουν και οι δύο στον τόπο τους.

Σε ότι αφορά τον κ. Κυρίτση τι να πει κανείς. Μεγάλη σκληρότητα και πολύ μακριά από αυτά που λέει ότι διακονεί. Δεν τον πιστεύει κανένας και πέρα από αυτό είδαμε ότι με διάφορα παραμύθια προσπαθεί να συκοφαντήσει και να τρομοκρατήσει τους αντιπάλους του. Έστησε έναν στρατό γύρω του και μ’ αυτόν παλεύει με νύχια και δόντια να κρατήσει τα λάφυρα του Άγιου. Για το νομικό ζήτημα δεν γνωρίζουμε γιατί δεν είμαστε δικαστές. Όμως γιατί δεν παρεμβαίνει το κράτος.

Πάντως από όλα αυτά φαίνεται ότι τα θύματα είναι οι χωρικοί και οι πιστοί της περιοχής , τους οποίους εκμεταλλεύονται και χρησιμοποιούν για δικούς τους λόγους οι κατά καιρούς αρχηγοί των δύο πλευρών οι οποίοι δυστυχώς όχι μόνο είναι ακατάλληλοι αλλά έχουν επικίνδυνες και λανθασμένες σκέψεις. Ας αφήσουν λοιπόν ήσυχο τον Άγιο και να μην ομνύουν στον όνομά του και οι πολικοί ας μην αρπάζουν τα μικρόφωνα για πέντε σταυρούς. Κλείνουμε με μία σωστή παρατήρηση κατά την γνώμη μας. Από το τραπέζι της συνέντευξης αλλά και αυτά που λέχθηκαν τις επόμενες ημέρες στα κανάλια και τις εφημερίδες και τα blogs απουσιάζουν οι Λιτοχωρίτες, εκτός από πέντε – έξι πονηρούς και φανερά κραγμένους συνδικαλιστές.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ