Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ…ΑΘΟΡΥΒΑ!!!


Στις 15/2/2010 αναγκάστηκα να καταγγείλω δημόσια τη συμπεριφορά της OPEL-GM HELLAS (Κεντρική Αντιπροσωπεία της OPEL στην Ελλάδα), η οποία δεν είχε την πρόθεση να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή της, για κάλυψη εγγύησης, στο αυτοκίνητό μου και να το αντικαταστήσει, επειδή αυτό εμφάνιζε την ίδια βλάβη κατ’ επανάληψη επί ενάμιση χρόνο, που δεν μπορούσε να αποκατασταθεί!

Στην καταγγελία μου αυτή είχα συμπεριλάβει και ένα σχόλιο για τον τοπικό αντιπρόσωπο της Πιερίας «ΔΙΟΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε.» στο οποίο ανέφερα ότι …θα ήθελα να εκτιμήσει καλύτερα την περίπτωσή μου… και να ασκήσει όλη του την επιρροή στην επίσημη αντιπροσωπεία προκειμένου να δοθεί μια δίκαιη λύση, δηλαδή να μου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο.

Σήμερα θεωρώ ελάχιστη υποχρέωσή μου να επανορθώσω, ενημερώνοντας τους επισκέπτες του blog σας, ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος «ΔΙΟΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε.» προσπάθησε στο «παρασκήνιο» χωρίς τυμπανοκρουσίες και λόγια, αλλά με έργα, και κατάφερε στο τέλος να δοθεί η δίκαιη λύση.

Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια την «ΔΙΟΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε.» για την ανταπόκριση και την καταλυτική της συμμετοχή στην επίλυση του προβλήματος.


Σάββας Σιονακίδης

Κατερίνη