Χθες, Τρίτη 27 Απριλίου 2010, περίπου στις 12 το μεσημέρι, κάτοικοι της οδού Σβορώνου μπήκαν μπροστά στα μηχανήματα του εργολάβου που κατασκευάζει τα πεζοδρόμια και σταμάτησαν τις εργασίες. Αιτία της παρέμβασής τους ήταν μια μετατροπή στο πλάτος των πεζοδρομίων, η οποία κατά την άποψή τους έγινε αυθαίρετα και την «τελευταία στιγμή» χωρίς αυτό να προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της δημοτικής αρχής. Σύμφωνα με τους κατοίκους της περιοχής, κι ενώ είχαν ολοκληρωθεί όλες οι προεργασίες για την τοποθέτηση των κρασπέδων σε μία λογική ευθεία, όπως προέβλεπαν τα σχέδια, ξαφνικά μετά από την πάροδο Προύσσης το πλάτος των πεζοδρομίων …άλλαζε. Βεβαίως με αποτέλεσμα να αλλάζει ελαφρά και η πορεία του δρόμου στο συγκεκριμένο σημείο.
Στα σχέδια της δημοτικής αρχής τα κράσπεδα σχηματίζουν μια λογική ευθεία. Η κατασκευή όμως δείχνει άλλα, λένε οι πολίτες.
Οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες κάλεσαν τον Δήμαρχο Κατερίνης κ. Σάββα Χιονίδη, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων κ. Θ. Λιακόπουλο αλλά και τον επιβλέποντα μηχανικό του έργου κ. Ν. Ξανθόπουλο και ζήτησαν να δουν τα σχέδια της κατασκευής. Μετά από έντονη συζήτηση στη μέση του δρόμου μεταξύ των πολιτών και των εκπροσώπων της δημοτικής αρχής, ο δικηγόρος των πολιτών κ. Ζουμπουλίδης προσκόμισε αντίγραφο του σχεδίου από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου το οποίο τελικά φαίνεται να δικαιώνει τους διαμαρτυρόμενους πολίτες. Στο αντίγραφο του τοπογραφικού φαίνεται καθαρά ότι τα κράσπεδα πρέπει να βρίσκονται σε μία ευθεία. Σύμφωνα με την κατασκευή που ξεκίνησε να πραγματοποιείται σήμερα το πρωί και σταμάτησε λόγω της παρέμβασης των πολιτών, στο σημείο του κύκλου της παρακάτω φωτογραφίας, ο δρόμος άλλαζε ελαφρώς πορεία. Αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής θα ήταν η διαφορά στο πλάτος των πεζοδρομίων, η οποία κατά την άποψη των διαμαρτυρόμενων πολιτών θα εξυπηρετούσε τους καταστηματάρχες για την άνετη τοποθέτηση των εμπορευμάτων τους στο πεζοδρόμιο, βέβαια πάντα σε βάρος των πεζών.
Στο σημείο του κύκλου της φωτογραφίας, άλλαζε ξαφνικά το πλάτος του πεζοδρομίου.
Ο επιβλέπων μηχανικός του έργου κ. Ξανθόπουλος υποσχέθηκε στους πολίτες να μετρήσει αύριο ο ίδιος το σημείο κι αν χρειαστεί, ανέφερε, ο εργολάβος οφείλει να διορθώσει το τυχόν λάθος.
Ενώ είχαν ολοκληρωθεί όλες οι προεργασίες για την τοποθέτηση των κρασπέδων σε μία λογική ευθεία, όπως προέβλεπαν τα σχέδια (βλέπε αυλάκι κατά μήκος του δρόμου), παρουσία των πολιτών πραγματοποιήθηκαν νέες μετρήσεις, σύμφωνα με τις οποίες άλλαζε το πλάτος του πεζοδρομίου (βλέπε σιδηρόβεργα με την κορδέλα)