Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΟΠΑΔ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Θέλω να καταγγείλω την παράνομη και καταχρηστική περικοπή δαπανών που γίνεται στον ΟΠΑΔ στις ιατρικές πράξεις και εξετάσεις των ασφαλισμένων.Εδώ και 2 μήνες δεν υπάρχει ελεγκτής ιατρός ,παρα κάθε Τρίτη και Πέμπτη δυο κοριτσάκια κάνουν αυτές την αγγαρεία να θεωρούν τις εξετάσεις ανθρώπων που είναι άρρωστοι .Πέρα από το γεγονός ότι ταλαιπωρούμαστε στην ουρά κάθε φορά,οι εν λόγω ακατονόμαστες(τα ονόματα τους τα ξέρω και μπορώ να τα δημοσιεύσω)χωρίς κανένα μα κανένα δικαίωμα κόβουν από τις εντολές των συναδέλφων ιατρών.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.Στο προεδρικό διάταγμα και στο φύλλο της κυβερνήσεως γράφει ξεκάθαρα τι δικαιούμαστε.
Τρανταχτό παράδειγμα  το δικό μου που αφού με ταλαιπώρησαν καιρό για την έγκριση μαγνητικής τομογραφίας ,όταν την έκανα τελικά μου διέγνωσαν 2 δισκοκηλες στην μέση.Ο γιατρός μου επειδή έχω διαβήτη και δεν μπορώ να πάρω φάρμακα,μου συνέστησε μια συντηρητική θεραπεία 10 ημερών.
Και εδώ είναι η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ,αφού μου έκοψαν τις 5. Και είχαν και το θράσος να μου πούνε ψέματα ότι ταχα δικαιουμαι μονο 5.Ε λοιπον επειδή δεν τρωμε κουτοχορτο εψαξα το προεδρικο διαταγμα ,στο οποιο αναφερει πολυ χαρακτηριστικα οτι απο την συγκεκριμενη εξεταση που μου έκοψαν ΟΧΙ 5, ΑΛΛΑ 30 εχω δικαιωμα να κανω!!
Αν η θεραπεία μου (η μιση δηλαδη)δεν εχει αποτολεσμα εξαιτιασ αυτησ τησ τακτικης-παρανομιας αυτων των δυο κορασιδων , και αναγκαστω να κανω χειρουργειο θα ασκησω καθε δικαιωμα που ο νομος οριζει εναντιον τους.
Ευχαριστω για την καταχωρηση.
Υ.Γ  : Αραγε αυτες οι ακατονόμαστες δεν σκεφτονται οτι σε λιγα χρονια θα ειναι και αυτές στον ιδιωτικο τομεα και θα περιμενουν πελατεια απο αυτον τον κοσμο που τωρα τον κοροιδευουν;
Εκτος και αν παιρνουν μιζες η bonus απο καθε περικοπη δαπανων!! ΑΙΣΧΟΣ!

 
Σ.Ι.