Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ


 
 
Τον  τελευταίο  καιρό  πληθαίνουν  οι  ανώνυμες  συκοφαντίες, αυτός  είναι και  ο  λόγος  που  γράφω  αυτές  τις  αράδες .
Είμαι  ένας  πολίτης  που διαβάζω  καθημερινά  εφημερίδες  και  μπλοκς . Με  έκπληξη  διάβασα  το  δημοσίευμα   σας   για  τον  κ   Μπέη  και  αυτό  γιατί:
  1. Είμαι  κάτοικος  του  Δήμου  Δίου  και  παραβρέθηκα  και  εγώ  σε  μια  από αυτές  τις  συναντήσεις που  αναφέρετε . Αυτό  που  έχω  να  πω  είναι  ότι  ο λόγος  του κ  Μπέη  είναι καθαρός  και  ενωτικός  για την  παράταξη της  κεντροδεξιάς  στην  οποία και  εγώ  ανήκω. Επίσης  συμφωνώ  με  την  άποψη  της  στήριξης  από την  παράταξη, όπως  και  σέβομαι  και  αυτούς  που  δηλώνουν  ανεξάρτητοι , τα μεσοβέζικα δεν  μου  αρέσουν.
  2. Ο  ίδιος  και  όλα    τα  δημοσιεύματα  που  αφορούν το κ Μπέη  αναφέρουν    το χαρακτηριστικό « ενδιαφερόμενος  για  υποψήφιος  δήμαρχος  Δήμου  Δίου  Ολύμπου»  εκτός από  το Λευτεριά  που μάλλον  είναι  λάθος  των  αρθρογράφων.
      Παρακολούθησα  επίσης  αρκετά δημοτικά  συμβούλια  του  δήμου  Δίου  και απολογισμούς  αυτού , αυτό που  έχω  να  πω  είναι  πως  αυτός  ο  άνθρωπος  γνωρίζει  από  τοπική  αυτοδιοίκηση , έχει  λόγο, άποψη  και  τίμησε με το παραπάνω  αυτά  τα  χρόνια  τα  έδρανα  του  δημοτικού  συμβουλίου . Αυτό δεν  είναι  μόνο  δική  μου  άποψη  αλλά και  πάρα  πολλών  συνδημοτών  μου.
  Όσο  για  τις κρίσεις  και  τις  συστάσεις  του  ανώνυμου  συκοφάντη  δεν  επιθυμώ  να  αναφερθώ  γιατί  θα  γίνω  όμοιος  του και αυτό δεν το θέλω . Πάντως  καλό  θα  ήταν  να μην  προβαίνουμε  σε  αυθαίρετα  συμπεράσματα και συστάσεις .
1.      γιατί  η  κοινωνία μας  είναι  μικρή  και λίγο  πολύ  όλοι  γνωριζόμαστε.
2.      γιατί  δεν χρειαζόμαστε  απόψεις  ανωνύμων ,  έχουμε  δικιά  μας  άποψη .
 
Ευχαριστώ  για  την  φιλοξενία    
 
Νίκος Τ.  κάτοικος  Δήμος  Δίου.