Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Επιστολή υποψηφίου δημάρχου


Αγαπητό μπλογκ, 

http://1.bp.blogspot.com/_d_MytYS9r3M/SdXmA0HWMzI/AAAAAAAACH8/TROhtTkEbC0/s320/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82.jpgΕίμαι άνεργος, τελειόφοιτος νυχτερινού δημοτικού, χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο και επιθυμώ να με βοηθήσετε να κάνω αίτηση για να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο τοπικό δήμο. Έχω λευκό ποινικό μητρώο, υπόσχομαι ότι δεν θα κάνω λαμογιές και δεν θα πάω ταξίδια στο εξωτερικό με κρατικά έξοδα. Σας υπόσχομαι ότι αν με βοηθήσετε να εκλεγώ δήμαρχος θα κάνω παρέα μόνο με τη γυναίκα μου, δεν θα κόβω κορδέλες, δεν θα μοιράζω πλακέτες, δεν θα καμαρώνω στις παρελάσεις και θα δουλέψω σκληρά και τίμια, και ό,τι βγάλω θα είναι με την αξία μου. Θα δέχομαι κριτικές, δεν θα σας στέλνω ημέηλ, δεν θα διαβάζω τις εφημερίδες ανάποδα, θα κάνω εντατικά μαθήματα πατριδογνωσίας και προγραμμάτων και δεν θα διορίσω κανέναν παρά μόνο έναν δύο δικούς μου και καμιά γνωστή μου, και θα είμαι παρών σε όλες τις εκλογές από τούδε και στο εξής.
Σας παρακαλώ να μεταδώσετε αυτό το ημέηλ και σε άλλο μπλογκ έτσι ώστε να εξασφαλίσω σίγουρα το χρίσμα.

Υποψήφιος τοπικός δήμαρχος