Κυρία Μίχου, θα μείνω μόνο σε ένα σημείο του άρθρου σας...

'' Ψηφίσαμε ένα δίκαιο φορολογικό νομοσχέδιο, το οποίο επιβαρύνει
τους έχοντες και ελαφρύνει τα χαμηλά εισοδήματα.''

Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω καν...Για να σας διευκολύνω δεν είμαι
ούτε γαλάζιο, ούτε κόκκινο, ούτε πολύχρωμο παιδί...Και το μόνο πράσινο
πάνω μου είναι τα μάτια μου.Αυτό απλά για να μην μπαίνει στον κόπο η γραμματέας σας
να πάρει κάποιο τηλέφωνο για να μάθει για μένα. Ποιος είμαι και τι κάνω. Και ποιος με έβαλε να απαντήσω.
Η συνείδησή μου με έβαλε και η λογική μου. Το κλεμμένο μου παρελθόν και το υπερχρεωένο μου μέλλον.
Να πάμε μια μέρα μαζί όμως αν θέλετε σε ένα σχολείο να σας μιλήσουν οι δάσκαλοι
για τα προβλήματα ή και οι μαθητές οι ίδιοι. Να πάμε σε μια εφορία να σας μιλήσουν οι φορολογούμενοι.
Να πάμε στον εμπορικό σύλλογο να σας μιλήσουν οι έμποροι.Ή μάλλον ας σας μιλήσουν καλύτερα οι απλοί έμποροι.
Αυτοί χωρίς κοστούμια και θέσεις. Ώρες ώρες απορώ με το θράσος σας.
Μόνο θράσος θέλει για να ισχυριστεί κάποιος πως τα πράγματα
πηγαίνουν καλά. Καλύτερα να μην κάνετε δηλώσεις άλλη φορά.Βέβαια στο τέλος θα δικαιωθείτε γιατί
ο κόσμος ( που τα κόμματα άφησαν αμόρφωτο και τον έκαναν φερέφωνο των πολιτικών τους ) θα σας ξαναφηφίσει.
Κι εσάς και τους άλλους. Ας μιλήσουμε για πραγματική πολιτική , λέτε.
Ας μιλήσουμε για πραγματική ζωή, λέω εγώ. Δεν τα έχω με σας προσωπικά αν και θα είχα κάθε δικαίωμα.
Με τις πολιτικές που υποστηρίζετε τα έχω. Γράφετε επίσης πως σε μία δημοκρατική κοινωνία ο δημόσιος διάλογος
πρέπει να έχει ως βασικό σημείο αναφοράς το κυβερνητικό έργο. Καλό κι αυτό...Εγώ θα σας απαντήσω πως σε αυτό
που εσείς ονομάζετε δημοκρατική κοινωνία ο πρωθυπουργός μου και πρόεδρος σας Γ.Παπανδρέου διέγραψε δημοκρατικά
βουλευτές που δημοκρατικά διαφώνησαν μαζί του. Είπατε τίποτα ; Έπειτα λέτε πως οι φήμες δημιουργούν ανασφάλεια στους πολίτες.
Οι πολιτικές σας οδηγούν σε ανασφάλεια κυρία Μίχου. Και οι δικές σας και οι προηγούμενες.
Δε θέλω να γίνω βαρετός ούτε και γραφικός. Θα σταματήσω εδώ ...Η πολιτική σας δεν αξίζει ούτε καν την οργή μας.
Εμάς των νέων εννοώ. Καλό καλοκαίρι αγαπητή κυρία Μίχου... Το δικό μου θα φροντίσω να είναι υπέροχο.

Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης - Συγγραφέας.