Γράφει ο Θόδωρος Καρακούσης
Ο καινούργιος δρόμος Φωτεινών ( ράχη ) Φτέρης
που τελείωσε η ασφαλτόστρωση του, το Φθινόπωρο του 2009 , λόγω κακοτεχνιών χάλασε σε 61 σημεία
και έχει υποστεί Κατολισθήσεις άκρως επικίνδυνες για τους διερχόμενους οδηγούς σε 17 σημεία από την θέση - Στενουρα έως την Ράχη της Φτέρης.
Αιτία της κακοτεχνίας είναι το ότι χρησιμοποίησαν υλικά για το υπόστρωμα του δρόμου από τον βυθό της λίμνης όταν καθάριζαν αυτήν , και ακατάλληλα αδρανή υλικά ,
Δηλαδή αμολασπη την οποία ανακάτευαν με λίγο χαλίκι που παρήγαγε ένας μεγάλος σπαστηρας τοποθετημένος μέσα στον βυθό της αποξηραμενης λίμνης ,
( πέτρες χώματα ) για την ασφαλτόστρωση του , από τα πρανή κατά μήκος του δρόμου , από όπου τους βόλευε . Γιαυτό γίνονται σήμερα οι επικίνδυνες κατολισθήσεις .
Αυτό το πράμα χρησιμοποιήθηκε σαν υπόστρωμα για τον υπό κατασκευή δρόμο . Ακόμη και σήμερα υπάρχει ένας τέτοιος σωρός που δεν τον χρησιμοποίησαν .
Με αυτόν τον τρόπο γλίτωναν και από το πρόβλημα της μεταφοράς και αποθήκευσης της επικίνδυνης λάσπης του βυθού του φράγματος και την αγορά χαλικιου .
Αυτό αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ. Δρόμος 20 χιλ. μεσα σε λίγους μήνες να διαλύεται στην κυριολεξία !
Αφού σε μικρο χρονικό διάστημα χάλασε σε 61 σημεία. Τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια;;; Μάλλον θα διαλυθεί εντελώς.
Επειδή είμαι Έλληνας πολίτης και έχων εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην Πατρίδα ( στρατιωτικό κ.τ.λ. ) ,
νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να εκφράζομε ελεύθερα χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν προσωπικά .
Αρμόδιος για κάθε έλεγχο είναι ο κ. Εισαγγελέας όταν πρόκειται για την μη τήρηση των περιβαλλοντικών όρων μέσα σε περιοχή ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 και για ότι άλλο προκύψει
Και αποδεδειγμένης οικολογικής καταστροφής ...
Το Φθινόπωρο του 2009 αποπερατώθηκε ο δρόμος αυτός , μετά όμως λίγους μήνες καταστράφηκε σε πάνω από 50 σημεία και επιδιορθώθηκε ... ( με άγνωστο το κόστος κατασκευής )
Αυτή η μεγάλη καταστροφή στον δρόμο εξ αιτίας της ακατάλληλης κατασκευής και μόλις ένα χρόνο περίπου από την ολοκλήρωση του , πέρασε απαρατήρητη ...
Ούτε το κόστος επισκευής του δρόμου δεν μάθαμε το οποίο και μεγάλο και αναρτημένο σε κρατική πινακίδα θα έπρεπε να είναι, σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ ...
Παει αυτό πέρασε ...
Μετά λίγο καιρό από την πρώτη επισκευή ξαναχαλασε ο δρόμος σε πολλά σημεία ...
Αυτή την φορα όμως αναρτήθηκε πινακίδα από την Νομαρχία
Σήμερα 12-9-2010 είδα την πινακίδα , αναρτημενη στην Φτέρη από την Νομαρχία και έβαλα τα γέλια ...Πικρά γέλια ...Γιατί αυτά που έλεγα για την ποιότητα του δρόμου βγήκαν αληθινά ... Δυστυχώς ...
Ξερετε γιατί γέλασα;;; Για αυτά που έγραφε η πινακίδα ...
Αλλά καλύτερα να την διαβάσετε μόνοι σας ...
Και κατι τελευταιο ... ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΛΟΓΩ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ...
Μήπως θα έπρεπε να γίνει και κανένας έλεγχος .... Τέλος πάντων σε αυτόν τον τόπο;;;
ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ Θ. του ΚΩΝ-ΝΟΥ
που τελείωσε η ασφαλτόστρωση του, το Φθινόπωρο του 2009 , λόγω κακοτεχνιών χάλασε σε 61 σημεία
και έχει υποστεί Κατολισθήσεις άκρως επικίνδυνες για τους διερχόμενους οδηγούς σε 17 σημεία από την θέση - Στενουρα έως την Ράχη της Φτέρης.
Αιτία της κακοτεχνίας είναι το ότι χρησιμοποίησαν υλικά για το υπόστρωμα του δρόμου από τον βυθό της λίμνης όταν καθάριζαν αυτήν , και ακατάλληλα αδρανή υλικά ,
Δηλαδή αμολασπη την οποία ανακάτευαν με λίγο χαλίκι που παρήγαγε ένας μεγάλος σπαστηρας τοποθετημένος μέσα στον βυθό της αποξηραμενης λίμνης ,
( πέτρες χώματα ) για την ασφαλτόστρωση του , από τα πρανή κατά μήκος του δρόμου , από όπου τους βόλευε . Γιαυτό γίνονται σήμερα οι επικίνδυνες κατολισθήσεις .
Αυτό το πράμα χρησιμοποιήθηκε σαν υπόστρωμα για τον υπό κατασκευή δρόμο . Ακόμη και σήμερα υπάρχει ένας τέτοιος σωρός που δεν τον χρησιμοποίησαν .
Με αυτόν τον τρόπο γλίτωναν και από το πρόβλημα της μεταφοράς και αποθήκευσης της επικίνδυνης λάσπης του βυθού του φράγματος και την αγορά χαλικιου .
Αυτό αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ. Δρόμος 20 χιλ. μεσα σε λίγους μήνες να διαλύεται στην κυριολεξία !
Αφού σε μικρο χρονικό διάστημα χάλασε σε 61 σημεία. Τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια;;; Μάλλον θα διαλυθεί εντελώς.
Επειδή είμαι Έλληνας πολίτης και έχων εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην Πατρίδα ( στρατιωτικό κ.τ.λ. ) ,
νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να εκφράζομε ελεύθερα χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν προσωπικά .
Αρμόδιος για κάθε έλεγχο είναι ο κ. Εισαγγελέας όταν πρόκειται για την μη τήρηση των περιβαλλοντικών όρων μέσα σε περιοχή ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 και για ότι άλλο προκύψει
Και αποδεδειγμένης οικολογικής καταστροφής ...
Το Φθινόπωρο του 2009 αποπερατώθηκε ο δρόμος αυτός , μετά όμως λίγους μήνες καταστράφηκε σε πάνω από 50 σημεία και επιδιορθώθηκε ... ( με άγνωστο το κόστος κατασκευής )
Αυτή η μεγάλη καταστροφή στον δρόμο εξ αιτίας της ακατάλληλης κατασκευής και μόλις ένα χρόνο περίπου από την ολοκλήρωση του , πέρασε απαρατήρητη ...
Ούτε το κόστος επισκευής του δρόμου δεν μάθαμε το οποίο και μεγάλο και αναρτημένο σε κρατική πινακίδα θα έπρεπε να είναι, σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ ...
Παει αυτό πέρασε ...
Μετά λίγο καιρό από την πρώτη επισκευή ξαναχαλασε ο δρόμος σε πολλά σημεία ...
Αυτή την φορα όμως αναρτήθηκε πινακίδα από την Νομαρχία
Σήμερα 12-9-2010 είδα την πινακίδα , αναρτημενη στην Φτέρη από την Νομαρχία και έβαλα τα γέλια ...Πικρά γέλια ...Γιατί αυτά που έλεγα για την ποιότητα του δρόμου βγήκαν αληθινά ... Δυστυχώς ...
Ξερετε γιατί γέλασα;;; Για αυτά που έγραφε η πινακίδα ...
Αλλά καλύτερα να την διαβάσετε μόνοι σας ...
Και κατι τελευταιο ... ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΛΟΓΩ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ...
Μήπως θα έπρεπε να γίνει και κανένας έλεγχος .... Τέλος πάντων σε αυτόν τον τόπο;;;
ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ Θ. του ΚΩΝ-ΝΟΥ