..εκτός του ότι δεν τηρείται η κοινοτική νομοθεσία..που αιτιολογεί την ύπαρξή & είσπραξη αντιτίμου..
μήπως &
Η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
Με βάση το ελληνικό Σύνταγμα οι δημόσιοι δρόμοι αποτελούν δημόσια περιουσία και ως εκ τούτου αποτελούν καθήκον της κοινωνίας να τους χρηματοδοτήσει στην ανάπτυξή τους … Καθήκον του συνόλου της κοινωνίας.
τα διόδια είναι "τέλη" χρήσης αυτής της περιουσίας.
Αφορούν μόνον αυτούς, οι οποίοι κάνουν χρήση της. Όποιος, δηλαδή, κάνει χρήση αυτής της περιουσίας, έχει την υποχρέωση να πληρώνει γι' αυτό που απολαμβάνει και το οποίο εκτός από τα έξοδα για ν' αναπτυχθεί έχει και έξοδα για να συντηρηθεί. Λογικό
υπάρχει Συνταγματική Παρανομία Γιατί η Εθνική Οδός, ως δημόσιο κεφάλαιο και άρα ως κεφάλαιο το οποίο ανήκει σε όλους μας, δεν χρηματοδοτείται από όλους μας, όπως φανατικά επιτάσσει το Σύνταγμα. Ενώ ανήκει σε όλους μας, χρηματοδοτείται ειδικά από εκείνους τους συμπολίτες, οι οποίοι - δυστυχώς για τους ίδιους - έχουν την "ανάγκη" να το χρησιμοποιούν περισσότερο από τους υπολοίπους.
Αυτό είναι το παράνομο. Η ανάπτυξη της κοινής περιουσίας γίνεται εις βάρος αυτών, οι οποίοι την έχουν περισσότερο ανάγκη στη χρήση της.
Πληρώνουν παραπάνω χρήματα από τους υπολοίπους Έλληνες, χωρίς να σημαίνει ότι "αγοράζουν" μεγαλύτερο μερίδιο από το ελληνικό δημόσιο κεφάλαιο.
Με τα δικά τους ιδιωτικά χρήματα αναπτύσσουν το δημόσιο κεφάλαιο.
Γι' αυτόν τον λόγο η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
περισσοτερα εδω http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html
Προφασίζονται την έννοια της "συγχρηματοδότησης", για να παραχωρήσουν στους ληστές την αποκλειστική εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας.
..οπως ελεγε και ο προχτεσινος ομιλητης..η ΛΟΓΟΠΛΑΣΙΑ ειναι το "μεσον" .."προς πασα νοσο" λεω εγω..
zame
μήπως &
Η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
Με βάση το ελληνικό Σύνταγμα οι δημόσιοι δρόμοι αποτελούν δημόσια περιουσία και ως εκ τούτου αποτελούν καθήκον της κοινωνίας να τους χρηματοδοτήσει στην ανάπτυξή τους … Καθήκον του συνόλου της κοινωνίας.
τα διόδια είναι "τέλη" χρήσης αυτής της περιουσίας.
Αφορούν μόνον αυτούς, οι οποίοι κάνουν χρήση της. Όποιος, δηλαδή, κάνει χρήση αυτής της περιουσίας, έχει την υποχρέωση να πληρώνει γι' αυτό που απολαμβάνει και το οποίο εκτός από τα έξοδα για ν' αναπτυχθεί έχει και έξοδα για να συντηρηθεί. Λογικό
υπάρχει Συνταγματική Παρανομία Γιατί η Εθνική Οδός, ως δημόσιο κεφάλαιο και άρα ως κεφάλαιο το οποίο ανήκει σε όλους μας, δεν χρηματοδοτείται από όλους μας, όπως φανατικά επιτάσσει το Σύνταγμα. Ενώ ανήκει σε όλους μας, χρηματοδοτείται ειδικά από εκείνους τους συμπολίτες, οι οποίοι - δυστυχώς για τους ίδιους - έχουν την "ανάγκη" να το χρησιμοποιούν περισσότερο από τους υπολοίπους.
Αυτό είναι το παράνομο. Η ανάπτυξη της κοινής περιουσίας γίνεται εις βάρος αυτών, οι οποίοι την έχουν περισσότερο ανάγκη στη χρήση της.
Πληρώνουν παραπάνω χρήματα από τους υπολοίπους Έλληνες, χωρίς να σημαίνει ότι "αγοράζουν" μεγαλύτερο μερίδιο από το ελληνικό δημόσιο κεφάλαιο.
Με τα δικά τους ιδιωτικά χρήματα αναπτύσσουν το δημόσιο κεφάλαιο.
Γι' αυτόν τον λόγο η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
περισσοτερα εδω http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html
Προφασίζονται την έννοια της "συγχρηματοδότησης", για να παραχωρήσουν στους ληστές την αποκλειστική εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας.
..οπως ελεγε και ο προχτεσινος ομιλητης..η ΛΟΓΟΠΛΑΣΙΑ ειναι το "μεσον" .."προς πασα νοσο" λεω εγω..
zame