Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ κ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΣΤΟΝ κ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ

Κύριε Αποστολόπουλε ομολογώ πως κάνατε την ατίθαση γλώσσα μου ...  κόμπο...
Σας πληροφορώ πως καμία αγωνιώδη προσπάθεια να κρατηθώ στην επικαιρότητα δεν
κάνω. Δε ζω από την αρθρογραφία  εξάλλου, ούτε και ανταποκριτής του  blog είμαι.
Στο Βήμα της Κυριακής σχολιάζω αλλά από χόμπυ. Ούτε βουλευτής είμαι, ούτε μισθοφόρος
για να μου κόψουνε το μισθό που σε αυτούς  συνεχώς αυξάνεται. Και ακούστε κάτι αγαπητέ...
Ναι είναι κουραστικό το κείμενο του  κ. Παπαγεωργίου. ... Μετά από ένα μήνα εκλογικής πανήγυρης
ο κόσμος δε γουστάρει να ακούει άλλο για εκλογές. Κάτι άλλο. Το αν εμένα με κρίνουν ή όχι το έχω επιλέξει.
Έχω  εκτεθεί ηθελημένα και για αυτό πάντα υπογράφω τα κείμενά μου. Για να κριθώ και να βελτιωθώ.
Άλλους βέβαια η κριτική τους ενοχλεί. Βουλευτική ασυλία ισχύει βάση νόμου όχι το αλάθητο του Πάπα.
Ο σοφός λαός έχει δίκιο ναι.... Ο κ. Παπαγεωργίου όμως στεναχωρέθηκε με την αποχή του σοφού λαού.
Όσο για το δέντρο που έχει φρούτα και το  πετροβολούνε, να σας τονίσω πως με παροιμίες  πολιτική δε
γίνεται. Ούτε με καλομελετημένες τοποθετήσεις γραμμένες από τρίτους. Χτες τα διόδια στο Νομό μου
αυξήθηκαν από 2 ευρώ σε 2.80. Άρα ο πετροβολισμός θα συνεχιστεί θέλετε δε θέλετε.... κύριε
Αποστολόπουλε...
ΥΓ. Να υποθέσω πως η συμβουλή που μου δίνετε για να παράγω δεν έχει να κάνει με την κάθοδό μου
στην πολιτική κάτι το οποίο θα μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο καθώς ούτε τα οικονομικά μου  το επιτρέπουν ,
ούτε και κάποιο βουλευτικό γραφείο έχω πίσω μου, ούτε στις Βρυξέλλες διορισμένος βρέθηκα, ούτε κάνω ό,τι
μου λέει η μαμά μου.
ΥΓ1. Το 50% της αποχής προφανώς δε σας δίδαξε τίποτε...
Με εκτίμηση Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης