Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΑΠΠΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ «ΕΝΑ ΚΑΗΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΔΝΑ»

Αγαπητό blog Λευτεριά,


Διάβασα τις ανησυχίες που εξέφρασε ο αναγνώστης με το ψευδώνυμο «ένα καημένο ανθρωπάκι από την Πύδνα» σχετικά με ορισμένες απουσίες που παρατήρησε από την συνέντευξη τύπου του Μάρκου Μπόλαρη. Επειδή μέσα στα ονόματα των απόντων που ανέφερε βρισκόταν και το δικό μου πρέπει προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και για να καθησυχάσω τον συγκεκριμένο αναγνώστη, αλλά και κάθε αναγνώστη σας, να δηλώσω τα εξής:
Πράγματι δεν ήμουν παρών σε αυτή τη συνέντευξη τύπου, αν και κλήθηκα. Είχα όμως ειδοποιήσει εγκαίρως τον υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη Γρηγόρη Παπαχρήστο ότι θα ήταν λογικά αδύνατο να παρευρεθώ αφού την ίδια ώρα θα βρισκόμουν δεκάδες χιλιόμετρα μακριά στο Γενικό Λύκειο Μελίκης, όπου υπηρετώ. Βλέπετε η δική μου άδεια άνευ αποδοχών που είχα πάρει για ένα μήνα εν όψει των εκλογών, έληξε πριν από λίγες ημέρες και, ως όφειλα, επέστρεψα αμέσως στα καθήκοντά μου! Δεν έχω λοιπόν την πολυτέλεια τις πρωινές ώρες να «πετάγομαι» από το γραφείο ή την υπηρεσία μου για να παρευρεθώ στην οποιαδήποτε εκδήλωση.
Κατανοώ βέβαια πλήρως τις ανησυχίες του αναγνώστη σας γιατί ζούμε όντως σε ιδιαίτερα πονηρούς πολιτικά καιρούς! Είχα άλλωστε την ευκαιρία να το διαπιστώσω και προσωπικά στις πρόσφατες εκλογές! Θέλω όμως να διαβεβαιώσω τον αναγνώστη σας που προφανώς δεν με ξέρει καλά (γιατί αν με ήξερε δεν θα υπήρχε καν η ανάγκη ανάλογης διαβεβαίωσης) ότι εγώ πολιτικά εκεί που ήμουν ΠΑΝΤΟΤΕ βρίσκομαι και τώρα και αισθάνομαι πολύ καλά με τη συνείδησή μου για αυτό!
Επιπλέον τα όποια υπαρκτά παράπονα μπορεί να υπάρχουν από εμένα και τον συνδυασμό μας σχετικά με την σχεδόν ΑΠΑΘΗ ΣΤΑΣΗ που το τοπικό κυρίως ΠΑ.ΣΟ.Κ. κράτησε ως προς την υποψηφιότητά μου, δεν θα τα άφηνα ποτέ να γίνουν αιτία να ζημιωθεί ο τόπος μας από ενδεχόμενη μη εκλογή του ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΛΑΡΗ ως περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας!
Κυριακή κοντή γιορτή! Όλοι οι πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας έχουμε να επιλέξουμε πλέον ανάμεσα σε δύο πολύ συγκεκριμένες υποψηφιότητες. Κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή σύγκριση ανάμεσά τους! Όλοι λοιπόν στις κάλπες για να δώσουμε στον τόπο μας την διοίκηση που του αξίζει! ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΑΡΚΟ ΜΠΟΛΑΡΗ και ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ για την Κεντρική Μακεδονία!
Αυτά τα ολίγα καθαρά και ξάστερα!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία!

Με τιμή,
Νικόλαος Αθ. Λάππας