Η Επιτροπή Αγώνα κατά των Νέων Διοδίων στην Πιερία χαιρετίζει την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Πιερίας να οργανώσει ευρεία σύσκεψη την 6η Δεκεμβρίου 2010 για το θέμα των διοδίων που ταλανίζει την Πιερία τα τελευταία δύο χρόνια.
Το πρόβλημα των διοδίων έχει βαθιές ρίζες και είναι πολύπλοκο. Αν δεν αντιμετωπιστεί τώρα, θα ταλανίζει τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας για 30 χρόνια.
Τα διόδια στο νομό μας :
Μειώνουν τα συνταγματικά δικαιώματα όλων των πολιτών της Πιερίας
Περιορίζουν την ελεύθερη μετακίνηση τους ακόμη και μέσα στον ίδιο Δήμο (Δήμος Δίου – Ολύμπου)
Προσβάλουν ευθέως την προσωπικότητα των πολιτών
Τους οδηγούν υποχρεωτικά σε μονόδρομους με ακριβά ιδιωτικά διόδια, χωρίς να υπάρχει ασφαλής εναλλακτική οδός μετακίνησης τόσο στο Αιγίνιο όσο και στο Δήμο Δίου-Ολύμπου
Δεν υπάρχουν παράπλευροι δρόμοι ούτε στο Αιγίνιο, ούτε στη Λεπτοκαρυά
Η έλλειψη ασφαλούς εναλλακτικής οδού, με την υπάρχουσα κατάσταση των παράπλευρων δρόμων, μας γυρίζει σε επίπεδα ποιότητας μετακίνησης της δεκαετίας του '50
Τα διόδια εφαρμόζονται με τον πιο απαρχαιωμένο και άδικο τρόπο (μετωπικά)
Καταλύουν τους ίσους όρους ανταγωνισμού με άλλες τουριστικές περιοχές
Καταδικάζουν την Αποκέντρωση
Κρύβουν ακατανόητη φορολογία
Επιβάλλονται σε δρόμο που ήταν κατασκευασμένος και αποπληρωμένος από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τους πολίτες
Το κόστος των διοδίων είναι δυσανάλογο με τα έξοδα συντήρησης του συγκεκριμένου δρόμου
Καλούνται οι πολίτες να χρηματοδοτήσουν μελλοντικά έργα χωρίς να γνωρίζουν ποια είναι αυτά, που θα γίνουν, αν τελικά γίνουν, αν θα φυλαχτούν τα χρήματά του μέχρι τότε, πόσο θα κοστίσουν, ποιοι θα τα κατασκευάσουν και αν οι πολίτες που τα πλήρωσαν θα είναι ικανοί και στη ζωή να τα χρησιμοποιήσουν
Προκαλούν μποτιλιαρίσματα και επιπλέον ρύπανση στον παρακείμενο υγροβιότοπο (Αιγίνιο)
Θέτουν πέραν της οικονομικής επιβάρυνσης και ψυχολογικό φραγμό στους επισκέπτες της Πιερίας, επηρεάζοντας αρνητικά τον Τουρισμό, τις Μεταφορές και την Ανάπτυξη της Πιερίας
Ο αριθμός των σταθμών διοδίων που επηρεάζουν την Πιερία είναι δυσανάλογος με άλλες περιοχές
Ο σταθμός του Αιγινίου είναι στενός και επικίνδυνος, έχουν ήδη γίνει ατυχήματα
Η συντήρηση του δρόμου γίνεται σε καλοκαιρινούς μήνες και βλάπτει τον τουρισμό κλείνοντας τους κόμβους
Τα χρονοδιαγράμματα κατασκευών είναι μακρά και αποκλείονται πόλεις-περιοχές χωρίς να δίνονται εναλλακτικές λύσεις
Οδηγούν έντεχνα τους πολίτες της Πιερίας σε διχασμό μετά την κατάργηση των διοδίων στο Αιγίνιο όπου αναγνωρίστηκαν τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών από την πολιτεία.
Μετά και από τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την Οδική Ασφάλεια στη Βουλή την 30 Νοεμβρίου 2010, όλα τα κόμματα πλέον, αναγνωρίζουν επίσημα το «πρόβλημα» των διοδίων. Οι βουλευτές μας το αναγνώρισαν από καιρό, η σύμβαση παραχώρησης δεν μπορεί να εφαρμοστεί και θα πρέπει ή να καταργηθεί ή να αλλάξει προς το δικαιότερο για τους πολίτες-χρήστες.
Πιστεύουμε ότι ο αγώνας της Πιερίας πρέπει να κλιμακωθεί πριν αυτό το κοινωνικό μας αγαθό μετατραπεί οριστικά σε θηλιά και πνίξει την Πιερία.
Καλούμε όλους τους Πιεριείς να ξεσηκωθούν τώρα, πριν είναι πολύ αργά.
Στηρίζουμε και συμμετέχουμε σε όποια προσπάθεια γίνεται για τον σκοπό αυτό.
Την 6η Δεκεμβρίου 2010 θα είμαστε στο Επιμελητήριο.
Η Επιτροπή Αγώνα
Το πρόβλημα των διοδίων έχει βαθιές ρίζες και είναι πολύπλοκο. Αν δεν αντιμετωπιστεί τώρα, θα ταλανίζει τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας για 30 χρόνια.
Τα διόδια στο νομό μας :
Μειώνουν τα συνταγματικά δικαιώματα όλων των πολιτών της Πιερίας
Περιορίζουν την ελεύθερη μετακίνηση τους ακόμη και μέσα στον ίδιο Δήμο (Δήμος Δίου – Ολύμπου)
Προσβάλουν ευθέως την προσωπικότητα των πολιτών
Τους οδηγούν υποχρεωτικά σε μονόδρομους με ακριβά ιδιωτικά διόδια, χωρίς να υπάρχει ασφαλής εναλλακτική οδός μετακίνησης τόσο στο Αιγίνιο όσο και στο Δήμο Δίου-Ολύμπου
Δεν υπάρχουν παράπλευροι δρόμοι ούτε στο Αιγίνιο, ούτε στη Λεπτοκαρυά
Η έλλειψη ασφαλούς εναλλακτικής οδού, με την υπάρχουσα κατάσταση των παράπλευρων δρόμων, μας γυρίζει σε επίπεδα ποιότητας μετακίνησης της δεκαετίας του '50
Τα διόδια εφαρμόζονται με τον πιο απαρχαιωμένο και άδικο τρόπο (μετωπικά)
Καταλύουν τους ίσους όρους ανταγωνισμού με άλλες τουριστικές περιοχές
Καταδικάζουν την Αποκέντρωση
Κρύβουν ακατανόητη φορολογία
Επιβάλλονται σε δρόμο που ήταν κατασκευασμένος και αποπληρωμένος από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τους πολίτες
Το κόστος των διοδίων είναι δυσανάλογο με τα έξοδα συντήρησης του συγκεκριμένου δρόμου
Καλούνται οι πολίτες να χρηματοδοτήσουν μελλοντικά έργα χωρίς να γνωρίζουν ποια είναι αυτά, που θα γίνουν, αν τελικά γίνουν, αν θα φυλαχτούν τα χρήματά του μέχρι τότε, πόσο θα κοστίσουν, ποιοι θα τα κατασκευάσουν και αν οι πολίτες που τα πλήρωσαν θα είναι ικανοί και στη ζωή να τα χρησιμοποιήσουν
Προκαλούν μποτιλιαρίσματα και επιπλέον ρύπανση στον παρακείμενο υγροβιότοπο (Αιγίνιο)
Θέτουν πέραν της οικονομικής επιβάρυνσης και ψυχολογικό φραγμό στους επισκέπτες της Πιερίας, επηρεάζοντας αρνητικά τον Τουρισμό, τις Μεταφορές και την Ανάπτυξη της Πιερίας
Ο αριθμός των σταθμών διοδίων που επηρεάζουν την Πιερία είναι δυσανάλογος με άλλες περιοχές
Ο σταθμός του Αιγινίου είναι στενός και επικίνδυνος, έχουν ήδη γίνει ατυχήματα
Η συντήρηση του δρόμου γίνεται σε καλοκαιρινούς μήνες και βλάπτει τον τουρισμό κλείνοντας τους κόμβους
Τα χρονοδιαγράμματα κατασκευών είναι μακρά και αποκλείονται πόλεις-περιοχές χωρίς να δίνονται εναλλακτικές λύσεις
Οδηγούν έντεχνα τους πολίτες της Πιερίας σε διχασμό μετά την κατάργηση των διοδίων στο Αιγίνιο όπου αναγνωρίστηκαν τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών από την πολιτεία.
Μετά και από τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την Οδική Ασφάλεια στη Βουλή την 30 Νοεμβρίου 2010, όλα τα κόμματα πλέον, αναγνωρίζουν επίσημα το «πρόβλημα» των διοδίων. Οι βουλευτές μας το αναγνώρισαν από καιρό, η σύμβαση παραχώρησης δεν μπορεί να εφαρμοστεί και θα πρέπει ή να καταργηθεί ή να αλλάξει προς το δικαιότερο για τους πολίτες-χρήστες.
Πιστεύουμε ότι ο αγώνας της Πιερίας πρέπει να κλιμακωθεί πριν αυτό το κοινωνικό μας αγαθό μετατραπεί οριστικά σε θηλιά και πνίξει την Πιερία.
Καλούμε όλους τους Πιεριείς να ξεσηκωθούν τώρα, πριν είναι πολύ αργά.
Στηρίζουμε και συμμετέχουμε σε όποια προσπάθεια γίνεται για τον σκοπό αυτό.
Την 6η Δεκεμβρίου 2010 θα είμαστε στο Επιμελητήριο.
Η Επιτροπή Αγώνα