α) Οι αστικές συγκοινωνίες είναι καθολικές υπηρεσίες και αυτό σημαίνει ότι η εκάστοτε Κυβέρνηση έχει υποχρέωση να διασφαλίζει την πρόσβαση όλων των καταναλωτών, σε ποιοτικές αστικές μεταφορές, σε προσιτή τιμή.
β) Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ο πιο φιλικός τρόπος μαζικής μεταφοράς.
γ) Οι αυξήσεις, στα εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Θ. και του Ο.Σ.Ε., είναι υψηλές και θέτουν, σε κίνδυνο και την καθολικότητα των αστικών συγκοινωνιών και την προστασία του περιβάλλοντος, σε σχέση με τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες.
δ) Για τον Ο.Α.Σ.Θ., που είναι ιδιωτική επιχείρηση, αλλά επιδοτείται, από το κράτος, οι μέτοχοι πρέπει να περιορίσουν τις ορέξεις τους, για υψηλά κέρδη.
ε) Για τον Ο.Σ.Ε., που είναι δημόσια και προβληματική επιχείρηση, πρέπει να διωχθούν , όσοι τον έκαναν ζημιογόνο και να θεωρηθούν υπεύθυνοι, με την περιουσία των ίδιων και των οικογενειών τους.
Οι καταναλωτές έχουμε πληρώσει, ήδη, το μεγαλύτερο μερίδιο, για την έξοδο της χώρας μας, από την άσχημη οικονομική κατάσταση. Αν και δε φταίξαμε, για την κρίση, είμαστε εμείς, που φορτωνόμαστε, πάντοτε, όλα τα ελλείμματα. Κάθε φορά, που μια Δ.Ε.Κ.Ο. ή το ίδιο το κράτος έχει έλλειμμα, χωρίς να εξεταστεί ποιος φταίει, οι ζημιές μετακυλύονται, στους καταναλωτές, μέσω αύξησης τιμών. Ας θυμηθούμε τη Δ.Ε.Η., το Φ.Π.Α., τις αυξήσεις, στα καύσιμα και θα καταλάβουμε ότι η εύκολη λύση είναι το χαράτσωμα των καταναλωτών.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εκφράζει την αντίρρησή του, στις αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ. και του Ο.Σ.Ε. Ζητάμε, από την Κυβέρνηση, να ακυρώσει αυτές τις αυξήσεις. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, οι αυξήσεις αυτές αποτελούν επιπλέον αφαίμαξη των καταναλωτών.
Επίσης, εκφράζουμε, για μια ακόμα φορά, την αντίθεσή μας, σε κατάργηση δρομολογίων του Ο.Σ.Ε. Κάποια στιγμή, πρέπει να κάνουμε την επιλογή μας. Αν θέλουμε πράσινη ανάπτυξη, πρέπει να εντάξουμε τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες, στις καθολικές υπηρεσίες και να στηρίξουμε, ως Πολιτεία, την πραγματοποίηση τους. Φυσικά, όχι να επιδοτήσουμε την κακή διαχείριση του Ο.Σ.Ε., αλλά την πρόσβαση των καταναλωτών, σε φιλικές, στο περιβάλλον μεταφορές.»
β) Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ο πιο φιλικός τρόπος μαζικής μεταφοράς.
γ) Οι αυξήσεις, στα εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Θ. και του Ο.Σ.Ε., είναι υψηλές και θέτουν, σε κίνδυνο και την καθολικότητα των αστικών συγκοινωνιών και την προστασία του περιβάλλοντος, σε σχέση με τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες.
δ) Για τον Ο.Α.Σ.Θ., που είναι ιδιωτική επιχείρηση, αλλά επιδοτείται, από το κράτος, οι μέτοχοι πρέπει να περιορίσουν τις ορέξεις τους, για υψηλά κέρδη.
ε) Για τον Ο.Σ.Ε., που είναι δημόσια και προβληματική επιχείρηση, πρέπει να διωχθούν , όσοι τον έκαναν ζημιογόνο και να θεωρηθούν υπεύθυνοι, με την περιουσία των ίδιων και των οικογενειών τους.
Οι καταναλωτές έχουμε πληρώσει, ήδη, το μεγαλύτερο μερίδιο, για την έξοδο της χώρας μας, από την άσχημη οικονομική κατάσταση. Αν και δε φταίξαμε, για την κρίση, είμαστε εμείς, που φορτωνόμαστε, πάντοτε, όλα τα ελλείμματα. Κάθε φορά, που μια Δ.Ε.Κ.Ο. ή το ίδιο το κράτος έχει έλλειμμα, χωρίς να εξεταστεί ποιος φταίει, οι ζημιές μετακυλύονται, στους καταναλωτές, μέσω αύξησης τιμών. Ας θυμηθούμε τη Δ.Ε.Η., το Φ.Π.Α., τις αυξήσεις, στα καύσιμα και θα καταλάβουμε ότι η εύκολη λύση είναι το χαράτσωμα των καταναλωτών.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εκφράζει την αντίρρησή του, στις αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ. και του Ο.Σ.Ε. Ζητάμε, από την Κυβέρνηση, να ακυρώσει αυτές τις αυξήσεις. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, οι αυξήσεις αυτές αποτελούν επιπλέον αφαίμαξη των καταναλωτών.
Επίσης, εκφράζουμε, για μια ακόμα φορά, την αντίθεσή μας, σε κατάργηση δρομολογίων του Ο.Σ.Ε. Κάποια στιγμή, πρέπει να κάνουμε την επιλογή μας. Αν θέλουμε πράσινη ανάπτυξη, πρέπει να εντάξουμε τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες, στις καθολικές υπηρεσίες και να στηρίξουμε, ως Πολιτεία, την πραγματοποίηση τους. Φυσικά, όχι να επιδοτήσουμε την κακή διαχείριση του Ο.Σ.Ε., αλλά την πρόσβαση των καταναλωτών, σε φιλικές, στο περιβάλλον μεταφορές.»