Το Νέο INKA πάντα υποστήριζε και υποστηρίζει ότι ο καλύτερος πολίτης είναι ο ενημερωμένος πολίτης και η παραμονή του στο σκοτάδι καμία υπηρεσία δεν προσφέρει στην κοινωνία.
Η άρνηση πληρωμής διοδίων και εισιτηρίων αποτελεί αντίδραση αγανακτισμένων πολιτών μπροστά στην ασυδοσία που κυριαρχεί και συνεχώς γιγαντώνεται με νέες αδικίες.
Και πάλι απαιτούμε εξηγήσεις από την οργανωμένη πολιτεία γιατί πρέπει να πληρώνει ο πολίτης για ένα επικίνδυνο και υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο ή για ένα δρόμο που θα γίνει μελλοντικά από ιδιώτες ή για ένα δρόμο που θα χρηματοδοτείται από τους διερχόμενους πολίτες ή για ένα δρόμο που ήδη έχει αποσβεστεί το κόστος κατασκευής του ή για διαδρομές που δεν λειτουργούν παράπλευροι δρόμοι ή για τα τελειωμένα λειτουργούντα τμήματα των Ε.Ο..
Θεωρούμε απαράδεκτο να μη λειτουργούν παράπλευροι συνοικιακοί δρόμοι κατά μήκος της Αττικής οδού και να μην υπάρχουν κριτήρια σωστής τιμής για την αντίστοιχη διαδρομή. Γι’ αυτό θα πρέπει να χυθεί άπλετο φως και να δημοσιοποιηθούν τα κοστολόγια αυτών των επενδύσεων από τις κοινοπραξίες των εργολάβων, των τραπεζών και του κράτους. Και γιατί καταβάλλονται οικονομικές ρήτρες προς όφελος των εργολάβων, για αθέτηση υπογραφεισών συμβάσεων έργου από μέρους του κράτους;
Να δούμε γιατί ξαναστρώθηκε με άσφαλτο ο στρωμένος δρόμος, γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις στην εκτέλεση των έργων και που πάνε τα λεφτά που πληρώνουν οι διερχόμενοι;
Χαρακτηρίζουμε απαράδεκτες πολιτικά και κοινωνικά, και νομικά ελεγκτέες ως αντισυνταγματικές και αντικείμενες σε διατάξεις υπερνομοθετικής ισχύος τις διατάξεις περί ποινικοποίησης της άρνησης πληρωμής εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς και επιβολής βαρύτατων ποινών δια του Κ.Ο.Κ. στην άρνηση καταβολής τελών διοδίων.
Θέτουμε και πάλι σε επιγραμματική διατύπωση το ζήτημα: «Ασυλίες και παραγραφές για σκάνδαλα δισεκατομμυρίων – στο αυτόφωρο και στην φυλακή οι πολίτες για 1 Ευρώ !!!».
Είναι σαφές εδώ και πολύ καιρό στην χώρα μας, ότι ο αυτοαποκαλούμενος «πολιτικός κόσμος», ιδίως των «κομμάτων εξουσίας»,
βρίσκεται σε προφανή δυσαρμονία με το αίσθημα και την βούληση του ελληνικού λαού (και τούτο παρά τις μονομερείς προπαγανδιστικές στηρίξεις). Είναι επίσης προφανής η αδυναμία του «πολιτικού κόσμου» να ανταποκριθεί ουσιαστικά στις ανάγκες του ελληνικού λαού, να εκφράσει την βούλησή του και να δώσει λύσεις. Αφού προκάλεσαν με τις επιλογές τους αλυσιδωτά, διαχρονικά και κατ’ εξακολούθηση την τεράστια, βαθύτατη, πολυσχιδή και ευρύτατη κρίση και τα προβλήματα που μαστίζουν την ελληνική κοινωνία, έρχονται να παρουσιαστούν ως ικανοί, σωτήρες, κατάλληλοι, τελεσφόροι και με μία σειρά άλλων επιθέτων θρησκευτικής δοξολογίας για να λύσουν τα προβλήματα των δικών τους διακυβερνήσεων και επιλογών. Όταν στην προσπάθεια χρέωσης και μεταβίβασης των σφαλμάτων στις πλάτες του ελληνικού λαού συναντούν σθεναρή αντίσταση και άρνηση καταφεύγουν στα έσχατα μέσα της εξουσίας.
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που οι σημερινοί κυβερνώντες μιλούσαν για αποικιοκρατικές και αισχροκερδείς συμβάσεις στις εθνικές οδούς και για ανάγκη κοινωνικού και οικονομικού ελέγχου στα μέσα μαζικής μεταφοράς, κοινωνικό χαρακτήρα και μείωση των εισιτηρίων. Δεν πέρασε και πολύς καιρός από τότε που η σημερινή πολέμιος των διατάξεων «αξιωματική αντιπολίτευση» επέβαλλε την παράδοση των εθνικών οδών σε ιδιωτικές εταιρείες και τις αυξήσεις των εισιτηρίων.
Με προηγούμενο δελτίο τύπου ζητήσαμε τον πλήρη έλεγχο των συμβάσεων για τις εθνικές οδούς και απευθύναμε όλως συγκεκριμένα και εύλογα ερωτήματα. Αντίστοιχα, ζητήσαμε απαντήσεις και έλεγχο για τα έξοδα και το κόστος των αστικών συγκοινωνιών. Απάντηση δεν λάβαμε ή μάλλον λάβαμε ως λαός την αύξηση των εισιτηρίων, την ποινικοποίηση και την προστιμοποίηση της άρνησης πληρωμής.
Το επόμενο βήμα ανήκει στην ελληνική δικαιοσύνη όπου και θα προσφύγουμε επαναλαμβάνοντας τα ερωτήματα και ερωτηματικά, ώστε να δοθούν οι απαντήσεις που οφείλονται στον ελληνικό λαό και να προχωρήσει έστω δια της οδού αυτής η πραγματική εξυγίανση.
Η ύβρις «τζαμπατζήδες» δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να απευθύνεται από χείλη πολιτικών σε πολίτες που δρουν πολιτικά και υπερασπίζονται τις ανάγκες τους και τα συνταγματικά τους δικαιώματα.
Η προσφυγή στην Δικαιοσύνη για την ακύρωση των αυξήσεων στα Μ.Μ.Μ., τον έλεγχο των συμβάσεων για τις Ε.Ο., την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών στην χώρα και την ακύρωση των ποινικοποιήσεων και προστίμων, βρίσκεται ως ενέργεια σε τελικό στάδιο επεξεργασίας.
Αφού οι πολιτικές ηγεσίες δημιούργησαν απάνθρωπες πόλεις με καθημερινές ανάγκες μεγάλων μετακινήσεων και χωρίς εναλλακτικές διεξόδους θα πρέπει να επωμιστούν και το βάρος των επιλογών τους και να δώσουν πραγματικές λύσεις σε ένα αγαθό που πλέον έχει καταστεί βιοτική κοινωνική ανάγκη.
ΤΟ Νέο Ίνκα ως θεσμικό όργανο των καταναλωτών και σε σχέση με τα Μ.Μ.Μ. ζητούμε την θέσπιση και τον πλήρη σεβασμό των δικαιωμάτων του επιβάτη μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ζητούμε :
- Την καταβολή εισιτηρίου αντίστοιχου με το πραγματικό κόστος – αξία μετακίνησης. Αυτή δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 0,02 λεπτά ανά χιλιόμετρο/μ.ο. επιβατών.
- Την μείωση του επιτρεπόμενου αριθμού όρθιων στο μισό όσων ισχύουν σήμερα στα δρομολόγια των Μ.Μ.Μ. . Είναι θέμα ασφάλειας και προστασίας της αξιοπρέπειας του ανθρώπου.
- Την πύκνωση των δρομολογίων στις ώρες αιχμής.
- Την μετατροπή των δρομολογίων με βάση τις ανάγκες μετακίνησης και
- Τον πλήρη κοινωνικό έλεγχο των Μ.Μ.Μ. με την θέσπιση άμεσα εκλεγόμενης άμισθης πολυμελούς αρχής για τον έλεγχο και την ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν τα Μ.Μ.Μ. και την λειτουργία τους.
Δεν ζητούμε μόνο ποιοτικές συγκοινωνίες, αλλά ζητούμε και ανθρώπινες συγκοινωνίες.
Η άρνηση πληρωμής διοδίων και εισιτηρίων αποτελεί αντίδραση αγανακτισμένων πολιτών μπροστά στην ασυδοσία που κυριαρχεί και συνεχώς γιγαντώνεται με νέες αδικίες.
Και πάλι απαιτούμε εξηγήσεις από την οργανωμένη πολιτεία γιατί πρέπει να πληρώνει ο πολίτης για ένα επικίνδυνο και υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο ή για ένα δρόμο που θα γίνει μελλοντικά από ιδιώτες ή για ένα δρόμο που θα χρηματοδοτείται από τους διερχόμενους πολίτες ή για ένα δρόμο που ήδη έχει αποσβεστεί το κόστος κατασκευής του ή για διαδρομές που δεν λειτουργούν παράπλευροι δρόμοι ή για τα τελειωμένα λειτουργούντα τμήματα των Ε.Ο..
Θεωρούμε απαράδεκτο να μη λειτουργούν παράπλευροι συνοικιακοί δρόμοι κατά μήκος της Αττικής οδού και να μην υπάρχουν κριτήρια σωστής τιμής για την αντίστοιχη διαδρομή. Γι’ αυτό θα πρέπει να χυθεί άπλετο φως και να δημοσιοποιηθούν τα κοστολόγια αυτών των επενδύσεων από τις κοινοπραξίες των εργολάβων, των τραπεζών και του κράτους. Και γιατί καταβάλλονται οικονομικές ρήτρες προς όφελος των εργολάβων, για αθέτηση υπογραφεισών συμβάσεων έργου από μέρους του κράτους;
Να δούμε γιατί ξαναστρώθηκε με άσφαλτο ο στρωμένος δρόμος, γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις στην εκτέλεση των έργων και που πάνε τα λεφτά που πληρώνουν οι διερχόμενοι;
Χαρακτηρίζουμε απαράδεκτες πολιτικά και κοινωνικά, και νομικά ελεγκτέες ως αντισυνταγματικές και αντικείμενες σε διατάξεις υπερνομοθετικής ισχύος τις διατάξεις περί ποινικοποίησης της άρνησης πληρωμής εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς και επιβολής βαρύτατων ποινών δια του Κ.Ο.Κ. στην άρνηση καταβολής τελών διοδίων.
Θέτουμε και πάλι σε επιγραμματική διατύπωση το ζήτημα: «Ασυλίες και παραγραφές για σκάνδαλα δισεκατομμυρίων – στο αυτόφωρο και στην φυλακή οι πολίτες για 1 Ευρώ !!!».
Είναι σαφές εδώ και πολύ καιρό στην χώρα μας, ότι ο αυτοαποκαλούμενος «πολιτικός κόσμος», ιδίως των «κομμάτων εξουσίας»,
βρίσκεται σε προφανή δυσαρμονία με το αίσθημα και την βούληση του ελληνικού λαού (και τούτο παρά τις μονομερείς προπαγανδιστικές στηρίξεις). Είναι επίσης προφανής η αδυναμία του «πολιτικού κόσμου» να ανταποκριθεί ουσιαστικά στις ανάγκες του ελληνικού λαού, να εκφράσει την βούλησή του και να δώσει λύσεις. Αφού προκάλεσαν με τις επιλογές τους αλυσιδωτά, διαχρονικά και κατ’ εξακολούθηση την τεράστια, βαθύτατη, πολυσχιδή και ευρύτατη κρίση και τα προβλήματα που μαστίζουν την ελληνική κοινωνία, έρχονται να παρουσιαστούν ως ικανοί, σωτήρες, κατάλληλοι, τελεσφόροι και με μία σειρά άλλων επιθέτων θρησκευτικής δοξολογίας για να λύσουν τα προβλήματα των δικών τους διακυβερνήσεων και επιλογών. Όταν στην προσπάθεια χρέωσης και μεταβίβασης των σφαλμάτων στις πλάτες του ελληνικού λαού συναντούν σθεναρή αντίσταση και άρνηση καταφεύγουν στα έσχατα μέσα της εξουσίας.
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που οι σημερινοί κυβερνώντες μιλούσαν για αποικιοκρατικές και αισχροκερδείς συμβάσεις στις εθνικές οδούς και για ανάγκη κοινωνικού και οικονομικού ελέγχου στα μέσα μαζικής μεταφοράς, κοινωνικό χαρακτήρα και μείωση των εισιτηρίων. Δεν πέρασε και πολύς καιρός από τότε που η σημερινή πολέμιος των διατάξεων «αξιωματική αντιπολίτευση» επέβαλλε την παράδοση των εθνικών οδών σε ιδιωτικές εταιρείες και τις αυξήσεις των εισιτηρίων.
Με προηγούμενο δελτίο τύπου ζητήσαμε τον πλήρη έλεγχο των συμβάσεων για τις εθνικές οδούς και απευθύναμε όλως συγκεκριμένα και εύλογα ερωτήματα. Αντίστοιχα, ζητήσαμε απαντήσεις και έλεγχο για τα έξοδα και το κόστος των αστικών συγκοινωνιών. Απάντηση δεν λάβαμε ή μάλλον λάβαμε ως λαός την αύξηση των εισιτηρίων, την ποινικοποίηση και την προστιμοποίηση της άρνησης πληρωμής.
Το επόμενο βήμα ανήκει στην ελληνική δικαιοσύνη όπου και θα προσφύγουμε επαναλαμβάνοντας τα ερωτήματα και ερωτηματικά, ώστε να δοθούν οι απαντήσεις που οφείλονται στον ελληνικό λαό και να προχωρήσει έστω δια της οδού αυτής η πραγματική εξυγίανση.
Η ύβρις «τζαμπατζήδες» δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να απευθύνεται από χείλη πολιτικών σε πολίτες που δρουν πολιτικά και υπερασπίζονται τις ανάγκες τους και τα συνταγματικά τους δικαιώματα.
Η προσφυγή στην Δικαιοσύνη για την ακύρωση των αυξήσεων στα Μ.Μ.Μ., τον έλεγχο των συμβάσεων για τις Ε.Ο., την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών στην χώρα και την ακύρωση των ποινικοποιήσεων και προστίμων, βρίσκεται ως ενέργεια σε τελικό στάδιο επεξεργασίας.
Αφού οι πολιτικές ηγεσίες δημιούργησαν απάνθρωπες πόλεις με καθημερινές ανάγκες μεγάλων μετακινήσεων και χωρίς εναλλακτικές διεξόδους θα πρέπει να επωμιστούν και το βάρος των επιλογών τους και να δώσουν πραγματικές λύσεις σε ένα αγαθό που πλέον έχει καταστεί βιοτική κοινωνική ανάγκη.
ΤΟ Νέο Ίνκα ως θεσμικό όργανο των καταναλωτών και σε σχέση με τα Μ.Μ.Μ. ζητούμε την θέσπιση και τον πλήρη σεβασμό των δικαιωμάτων του επιβάτη μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ζητούμε :
- Την καταβολή εισιτηρίου αντίστοιχου με το πραγματικό κόστος – αξία μετακίνησης. Αυτή δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 0,02 λεπτά ανά χιλιόμετρο/μ.ο. επιβατών.
- Την μείωση του επιτρεπόμενου αριθμού όρθιων στο μισό όσων ισχύουν σήμερα στα δρομολόγια των Μ.Μ.Μ. . Είναι θέμα ασφάλειας και προστασίας της αξιοπρέπειας του ανθρώπου.
- Την πύκνωση των δρομολογίων στις ώρες αιχμής.
- Την μετατροπή των δρομολογίων με βάση τις ανάγκες μετακίνησης και
- Τον πλήρη κοινωνικό έλεγχο των Μ.Μ.Μ. με την θέσπιση άμεσα εκλεγόμενης άμισθης πολυμελούς αρχής για τον έλεγχο και την ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν τα Μ.Μ.Μ. και την λειτουργία τους.
Δεν ζητούμε μόνο ποιοτικές συγκοινωνίες, αλλά ζητούμε και ανθρώπινες συγκοινωνίες.