Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΚΤΕΛ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ A.E.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJTThvw5xjEbK2uWwPodH_PyP_mMlg87o1df8ptHBXd92NGIfzn-h2C6uVZPCfOP2xHbZZFAmdQmZ40YJ5JYeswEXBH7VqZpKxJh5IfoaXhlwaKOc_NPqsoSsplJbtzEHUVe16HisYuvA/s1600/%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BB.jpg     
   Σήμερα Τρίτη 29/3/2011 στα γραφεία της ομοσπονδίας αυτοκινητιστών που βρίσκεται στην    οδό   Πειραιώς  4 στην Αθήνα  θα γίνει η ενημέρωση των προέδρων  και ΜΟΝΟ των ΚΤΕΛ όλης τις χώρας με σκοπό την αποδοχή τις πρότασης μείωσης κατά 35% των ήδη δεδουλευμένων και φορολογημένων οφειλόμενων ακόμα προς τα ΚΤΕΛ κονδυλίων για την μεταφορά μαθητών τις χώρας.                               
Για ακόμα μια φορά ο ηγέτης του κλάδου των αυτοκινητιστών ως αυτοδιορισμένος ΠΡΟΕΔΡΟΣ των πρόεδρων μη λαμβάνοντας υπόψη του την βάση από την όποια εκλέγεται θεώρησε υποτιμητικό να ενημερώσει τους συλλόγους-σωματεία των μετόχων.
Κατά την γνώμη μας πολύ καλά έπραξε γιατί σύλλογοι-σωματεία δεν υφίστανται στις ΚΤΕΛ Α.Ε. Αυτό βέβαια δεν το γνωρίζουν οι μέτοχοι και πιστεύουν ότι η ομοσπονδία εκπροσωπεί τα συμφέροντα τους και μόνο.
Για ακόμα μια φορά η ομοσπονδία έρχεται να σκάψει τον λάκκο και παράλληλα να βάλει ταφόπλακα στους απλούς μέτοχους-αυτοκινητιστές εξυπηρετώντας τα συμφέροντα ορισμένων μεγαλομετόχων που οραματίζονται ιδιωτικές εταιρίες και τους εαυτούς τους ισοβίους πρόεδρους. Γʼ αυτό κατά την άποψη μας η υπάρχουσα πρέπει να μετονομαστεί σε ΕΝΩΣΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ  αφού δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολλών και να δημιουργηθεί μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ομοσπονδία   που μοναδικός της ΣΚΟΠΟΣ θα είναι ο ΑΓΩΝΑΣ για τα δικαιώματα των μετόχων
αυτοκινητιστών  των ΚΤΕΛ.
Καταλήγουμε σε αυτό το συμπέρασμα έχοντας τα παρακάτω ερωτήματα :
1) Γιατί επιμένουν να δεχτούμε την μείωση των δεδουλευμένων;
2) Γιατί μετά από δυο χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα με τις επιδοτήσεις αντικατάστασης των λεωφορειων, δεν γνωρίζουν ότι οι αντιπροσωπείες έχουν προχωρήσει στο σφράγισμα των επιταγών που αφορά το ποσό τις επιδότησης με ότι αυτό συνεπάγεται;
3) Δεν γνωρίζουν ότι  οι μέτοχοι έχουν έρθει σε οικονομικό αδιέξοδο και αυτή την στιγμή τα λεωφορεία κινούνται χάρη στις θυσίες τον ιδιοκτήτων τους που αυτό δεν θα είναι για πολύ ακόμα;
Μήπως έχουν σκοπό την οικονομική εξαθλίωση των μετόχων με απώτερο σκοπό την κυριαρχία τον μεγαλομετόχων και κατά συνέπεια την αποχώρηση  των οικονομικά κατεστραμμένων (έναντι πινακίου φακής ) μετόχων από το επάγγελμα ανοίγοντας τον δρόμο για τις εταιρίες ΤΥΠΟΥ Α;
Ευχόμαστε ο κάθε μέτοχος να ανοίξει τα μάτια του και να αναλάβει τις εύθηνες του για την σωτηρία του επαγγέλματος.
Γ.Δ.