Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Σαχπατζίδης: "Μεταβιβάζω τις μετοχές μου..."

Ο επιχειρηματίας Γιώργος Σαχπατζίδης, με δήλωσή του, αποκαλύπτει την απόφασή του να δώσει τις μετοχές του σε όποιο νομικό ή φυσικό πρόσωπο που θα του υποδείξουν τόσο η ΠΑΕ, όσο και ο ΑΣ.
Στο παρελθόν ο Θόδωρος Ζαγοράκης είχε αναφερθεί με δημόσια δήλωσή του στην οικονομική στήριξη που είχε παράσχει στην διοίκηση της ΠΑΕ.
 
Ο λόγος για τον επιχειρηματία, Γιώργο Σαχπατζίδη, ο οποίος με γραπτή δήλωσή του δημοσιοποίησε την Τρίτη (22/3) την απόφασή του να παραχωρήσει το ποσοστό των μετοχών του σε όποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο του υποδείξει η ΠΑΕ και ο ΑΣ.
Αναλυτικά η δήλωση:"Μου ζητήθηκε από την σημερινή διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να βοηθήσω και βοήθησα όπως πάντα έπραττα χωρίς τυμπανοκρουσίες. Παρά τις προσδοκίες ότι και άλλοι θα βοηθήσουν δεν το έπραξε σχεδόν κανείς.
Η βοήθεια αυτή από κάποιους παρερμηνεύτηκε και με μεγάλη έκπληξη διάβασα αιχμές εναντίον μου και η βοήθεια θεωρήθηκε έγκλημα.A
ποφάσισα να μεταβιβάσω τις μετοχές μου χωρίς κανένα αντίκρισμα σε όποια φυσικά ή νομικά πρόσωπα μου υποδείξουν τόσο η ΠΑΕ ΠΑΟΚ όσο και ο ΑΣ ΠΑΟΚ που είναι και οι θεσμικοί φορείς και τις Διοικήσεις των οποίων ήδη ενημέρωσα με επιστολή μου. Ο χρόνος θα δείξει ποιοι πραγματικά ενδιαφέρονται για το καλό του ΠΑΟΚ. Βοήθησα να ΕΝΩΣΩ και όχι να ΔΙΧΑΣΩ.
Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' 'ΟΛΑ.
Γιώργος Σαχπατζίδης"
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σαχπατζίδης είχε εμπλακεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σε σενάρια που τον ήθελαν να προωθεί μία νέα διοίκηση με πρόεδρο τον Ζήση Βρύζα στην ΠΑΕ, χωρίς όμως να υπάρχουν απτά στοιχεία για κάτι τέτοιο.